37

314 31 112
                                    

Merhabaaa! 👋🏼

Bu bölüm birazcık ısmarlama gibi oldu. 🤣

OHP FanClub'ın değerli sakinlerinin görmek / okumak istediği bir takım unsurlar kullanılarak yazılmış bir bölümdür.

Umarım keyifle okursunuz. 🥰

Bu arada...

Finale geri saymaya başlıyoruz artık.

Son 3!

*

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"... SeYoung hayat arkadaşım, eşim ol; birlikte yaşlanalım. Benimle evlenir misin?"

Masamızın başında romantik şarkılar çalan iki kemancı eşliğinde, Taehyung elindeki yüzük kutusunu açıp teklifini yapmıştı.

"Evet, evet, evet. Milyonlarca kez evet."

Olması gerektiği gibiydi her şey. Namjoon'un düğününde yaptığı gibi oldu bittiye getirmemişti.

Romantik bir ortam, leziz bir yemek, klasik müzik, ... ondan beklediğim her bir detayı düşünmüştü.

Ve bu kez yaptığı teklifin beni ürkütecek, korkutacak hiç bir tarafı yoktu. Çılgınlar gibi mutluydum.

Taehyung, kutudan çıkardığı yüzüğü parmağıma takar takmaz elimi kendisine doğru çekmiş ve üzerine minik bir öpücük bırakmıştı.

Mutluluktan, kalkıp çılgınlar gibi dans etmek istiyordum ama Seul'ün en lüks restoranlarından birindeydik ve şık kıyafetler içindeyken bu biraz tuhaf kaçabilirdi.

"Evet" cevabımla birlikte etraftaki masalardan da alkış sesleri yükselmişti. Herkes bizi mi izliyordu yahu?

Elimden tutan Taehyung masadan kalkmam için yönlendirmişti beni. Etraftaki izleyicilere mutlu bir final yapmamız gerekiyordu, öyle ya.

Ayağa kalktığımızda yaklaşarak sol elini belime koyup sağ eliyle yanağıma dokundu ve dudaklarımızı birleştirdi. Kısa süren tutkulu bir öpücüğün ardından masalardan gelen alkış sesine kadeh tıklamaları da eklenmişti.

Restorandakiler çatal ya da bıçaklarıyla kadehlerini tıklatarak kutlamamıza katılıyorlardı.

Herkesi hafifçe eğilerek selamlamış ve sonra tekrar yerlerimize yerleşmiştik.

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin