55 Bölüm (JK&Y - II)

143 21 94
                                    

Merhabaaa 👋🏻

Halletmemiz gereken bir konu var.

Onu çözüp dağılacağız. 😁

Hadi başlayalım madem.

Tavsiyedir; olayı hatırlamayanlar lütfen 52. ve 53. bölümleri tekrar okusunlar. Yoksa bölüm havada kalacaktır. 😉😊 

Keyifli okumalar.

*

"Bir dakika! Ben anlayamıyorum Yoona?! Lütfen anlamama yardım et!"

Yardım etme bahanesiyle Yoona'nın peşine takılarak girdiğim Jungkook'un mutfağında az önce duyduklarımı hazmetmeye çalışıyordum. 

Ama hala kulaklarıma inanamıyordum ki hazmedeyim...

"Sen, Jungkook'tan hoşlanıyorsun. Hem de Jimin ve HanNa'nın düğününden beri. Ama SeokJin oppaya sırnaşıyorsun, onunla herhangi bir şey yaşayamayacağını bile bile... Bir yandan da geçtiğimiz iki sene boyunca onlarca erkek arkadaş değiştirip, onlara kötü davranıp, yarı yolda bırakıp insanların canını yaktın. Tüm bunları Jungkook öyle yapıyor diye yaptın üstelik... Böylece duygusuz davranarak Jungkook'un seni incitme ihtimaline karşı kendini hazırladın... doğru muyum?"

Başını aşağı yukarı sallamıştı Yoona. "Evet, kabaca böyle diyebiliriz."

"Yani bir plana uygun olarak hareket ediyorsun. Bu plana SeokJin'e yanaşıp Jungkook'un üzerine oynamak da dahil?" Aklıma takılan her bir detayı soruyordum ona. Söz konusu olan kişiler yakın arkadaşlarımdı. Kendilerini çirkin bir oyunun içinde bulmalarını istemiyordum.

Amacım Yoona'nın ne yapmak istediğini anlamaya çalışıp, planından vazgeçirmeye çalışmaktı. "Ama bunların hepsi çok fazla! Böyle bir oyuna gerek var mıydı?"

Yoona omuzlarını düşürmüş ve başını yere eğmişti. "Belki de yoktu, bilmiyorum." demişti sıkkın ses tonu ve tavrı ile.

Sonrasında ise bakışlarını yerden kaldırdı ve gözlerini gözlerime sabitledi. "Ama ... Ben âşık oldum SeYoung. Âşık oldum ve mantığımı kaybettim. Yani yaptığım her bir şeyi doğru olduğunu düşündüğüm için yaptım. Pişman da değilim. İlgi beklediğin bir insandan umduğunu bulamamak ne demek sen bilmezsin. Sevdiğin adamla evlenip aile olmuşsun. Beni anlayabileceğini sanmıyorum. Hiçbiriniz anlayamazsınız ne sen ne HanNa ne de EunHee... Hepinizin hayatında sevdiği adamlar var. Bense yapayalnızım!"

Şimdiye kadar Yoona'ya karşı içimde bir yerlerde bir üzüntü kırıntısı duyabileceğim aklımın ucundan geçmezdi. Ama an itibariyle onun için üzülüyordum.

O ise hala kendini savunmaya, açıklamaya devam ediyordu.

"Hadi düğün gününü geçiyorum, çünkü YoonGi bir türlü rahat bırakmamıştı beni, peşimden ayrılmamıştı... O gün Jungkook bana ulaşamadı diyelim; ama ulaşabileceği zamanlar olduğu halde uzak kalmayı tercih etti; düğünden bir buçuk yıl sonra ilk kez HanNa'nın evinde karşılaştık, o zaman beni görmezden geldi."

Yoona beden dilini de kullanarak anlatıyordu aklındakileri, içindekileri...

"Ben, ... , cidden anlam veremiyorum. Hem tavırları ve hareketleriyle bana sinyaller gönderiyordu, beni beğendiğini gösteriyordu hem de iletişim kurmak için hiçbir çaba harcamıyordu. Buna çıldırıyordum SeYoung. Bu belirsizlik beni mahvediyordu. Ben düşündüm ki... Belki beni yakın arkadaşının yanında görürse bir kıskançlık yapar... Onun dikkatini üzerimde toplayabilirim sandım. Ne bileyim, onunla bir şansım olur..."

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin