72 Özel Bölüm Eski Dostum

125 11 169
                                    

Merhabaaaaaaaaaaaa!👋🏻

Oldukça uzuuuuuunnn zaman sonra tekrar birlikteyiz

Bugün şu JK konusuna değineceğiz

Aslında çok konu var da... Bugünün şanslısı JK 🤭

Ağzımdan bişiler kaçırmadan buyurun bölüme geçelim

Zevkle okumalar

*

Jeon Jungkook'un Anlatımından;

"Ona bir daha onu görmek istemediğimi söyledim ve arkamı dönüp, çıkıp gittim" 

Son zamanlarda sıklıkla yaptığım gibi barda oturmuş, kadehimdeki viskimi yudumlarken hayatımda olup biteni karşımdaki güzel kadına anlatıyordum. 

Normalde sorunlarımı kimseyle paylaşmazdım. Hatta can ciğer olduğum grup arkadaşlarımla bile... Ancak ve ancak onlar fark edip ısrar ettiği zaman sıkıntımı yüzeysel olarak anlatır geçiştirirdim. 

Kimsenin beni sorunları olan biri olarak görmesini istemiyordum çünkü.

Ama karşımdaki güzelliğin sarhoşluğundan mı yoksa yılların getirdiği duygusuz durumumuza olan alışkanlıktan mı, bilmiyorum, ona YooNa ile ilgili bütün dertlerimi anlatabiliyordum.

Evet, karşımdaki güzellik, üniversite yıllarımda sıklıkla görüştüğüm, yıllar içinde bir şekilde bağlantıda kaldığım, seks partnerim 450 cc'ydi. 

Onunla konuşmak garip bir şekilde beni rahatlatıyordu. 

450 cc ile ilişkimiz tamamen tenseldi. Birbirimizle sadece seks yapmak istediğimiz zaman görüşüyorduk. 

Buluşmalarımız da birbirimizi türlü fantezilerle tatmin ettiğimiz vahşi seks saatlerinden ibaretti.

O nedenle de onunla aynı dili konuştuğumuzu biliyordum. Sanırım bu nedenle ona sıkıntılarımı anlatmak beni rahatlatıyordu. 

"İstemediğin biriyle hayatını harcayamazsın tabii ki. İyi yapmışsın, boş ver, takılma o kadına" demişti güzel 450 cc bütün vurdumduymazlığı ile, cümlemi bitirir bitirmez beni destekleyerek.  

Omuzlarını da silkmiş ve kokteylinden bir yudum almıştı. 

Başımı sağa sola salladım ve bar masasında, önümde duran viski bardağıyla oynamaya başladım. 

"Ben takılmıyorum." dedim sıkkın bir tavırla. "Ama lanet olsun ki yakamı bırakmıyor. Yapıştı zamk gibi. Ne yaptıysam da vazgeçmedi. Cidden beni deli ediyor. Kafayı yiyeceğim onun yüzünden." 

Bunun üzerine, hemen sağımda oturan 450 cc ise hafifçe eğilip yüzünü, saatlerdir bar masasını izleyen yüzümle hizaya getirdi ve "İstersen, bu konuda sana yardım edebilirim." dedi. "Ne de olsa yılların hatırı var. Eski dostuma bir yardımım da dokunmasın mı?" 

Elimle bir sağa bir sola çevirdiğim bardağımda olan bakışlarımı kaldırdım ve onun yüzüne baktım. "Nasıl yardım edeceksin ki?" 

Tekrar bir yudum aldığı kokteyl bardağını masanın üzerine bıraktı ve bedenini tamamen bana doğru çevirdi. 

O anda ise bacak bacak üstüne atmayı bıraktı ve mini, siyah elbisesi altındaki sütun gibi olan bacaklarını ayırıp bedenimi bacakları arasına aldı. "Sevgilin olacağım"

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin