63 Özel Bölüm Saçmalama Part III

134 16 154
                                    

Merhabaaaa! 👋🏻

Yeni bölüme hoş geldiniz.

Joonie Joonie Namjoonie bölümü yine.

Hadi başlayalım.

Zevkle okumalar.

*

(1 hafta sonra)

Bizim sahte çifte kumrular Jeju adasında geçirdikleri sahte balayından dönüyorlardı bugün. Çoğunlukla olduğu gibi yine bizde toplanmış onları bekliyorduk. 

Namjoon'a sıkı sıkı tembihlemiştim; evlerine geçmeden önce bizde buluşup yemek yiyecektik beraberce. 

Fırsat bu fırsat bütün grubu bizde toplamıştım. Çünkü adım gibi biliyordum ki bizim kızların her biri balayında neler olup bittiğini deli gibi merak ediyorlardı. 

Öyle ya... Balayı da sahteydi! 

Bir hafta boyunca Namjoon ve YuRi birlikte nasıl vakit geçirmişlerdi, bu hepimizin aklındaki en büyük soru işaretiydi.

Ön bahçeden gelen korna sesiyle hışımla oturduğum yerden kalktım. "Geldiler!"

Öyle heyecanlı kalkmıştım ki hiçbir şeyden haberi olmayan evdeki ufaklıklar da heyecanıma ortak olmuşlar, ortalıkta "geldiler, geldiler!" diye bağıra çağıra koşuşturmaya başlamışlardı. 

Çocuk seslerini ardımda bırakmış hızlı adımlarla kapıyı açmaya gidiyordum. 

HanNa ve EunHee de peşimde, beni takip ediyorlardı. Merak böyle bir şeydi sanırım; kafile halinde kapı açacaktık.

Koridorda ilerlediğim sırada sağdaki misafir yatak odasından SeokJin çıkıverdi. Uykulu gözlerini ovuşturuyor, esniyordu. "Geldiler sanırım." 

Başımı aşağı yukarı salladım. "Evet geldiler." 

Koluna uzanıp kapıyı açtığımda ise beklenen çift karşımdaydı. Nomjoon'un da YuRi'nin de yüzü gülüyordu. Seyahatten dönüş gibi yorgun görünmüyorlardı. 

"Hoş geldiniz!" 

Çiftimiz aynı anda selam vermiş, bir ağızdan "Merhaba!" demişlerdi. İtiraf etmek gerekirse birlikte çok uyumlu, çok hoş görünüyorlardı. 

Çabucak onları içeri davet ettiğimde doğruca salona ilerlediler.

Tabii ki herkesin ilgisi bizim sahte çiftteydi. Öyle ya... Bir an önce sohbet başlamalıydı!

***

Yemek faslını bitirip; kızlar salonda, erkekler bahçede kümelenmiş otururken YuRi'yi meraklı çemberimizin odak noktasına almış balayı ile ilgili sorular soruyorduk.

Aklımızdaki soruların cevaplarını almak için en güzel zamandı bu, erkeklerden ayrı geçirdiğimiz zaman... 

Ama YuRi her bir sorumuza fazlaca genel cevaplar vererek sanki bizi geçiştirmeye çalışıyordu.

Bütün o anlattığı son derece normal hikaye üzerine "Yediniz, içtiniz, gezdiniz... hepsi bu mu yani?" diye sordu HanNa. Belli ki dahasını öğrenmek istiyordu. 

HanNa, EunHee ve ben ise YuRi ye doğru eğilmiş cevabını bekliyorduk merakla. 

"Daha özel bir şeyler olmadı mı?" diye fısıldadı HanNa hemen ardından. 

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin