Merhabaaa! 👋🏻
Bugün Namjoon'un çok önemli işleri var.
Gelin bize neler yaptığını anlatsın.
Zevkle okumalar
*
Kim Namjoon'un Anlatımından
"Hadi çık da nasıl oldun bir göreyim." SeYoung odamın kapısı önünde durmuş, tam anlamıyla annem gibi davranıyordu.
Ama beş yaşındaki Namjoon'un annesi gibi...
Beni deli ediyordu.
Huysuzluğu, kaprisleri, her işe burnunu sokması, detaylara takılıp sorun yaratması son zamanlarda onu çekilmez biri yapmıştı.
Oysa ki normalde çok tatlı, çok uyumlu bir kızdı. Şuan içinde bulunduğu geçimsiz ruh halinin nedenini anlayamıyordum.
"Tamam SeYoung, çıkıyorum. İki dakika daha ver bana. Şu pantolonumu giyineyim!"
Sadece bir buçuk saat sonra bir randevum vardı ve ben SeYoung'un gönlünü yapabilmek adına onun üzerimde görmek istediği kıyafetleri deniyor, ona gösteriyordum.
Onun tercih ettiği kıyafetleri giyiniyordum çünkü SeYoung'a direnmek an itibariyle yapabileceğim en kötü hamle olurdu. Bir dünya dırdır ederdi, biliyordum.
Resmi görünmek istemiyorum dediğim için SeYoung, onca kıyafet arasından jean pantolon üzerine açık renk bir gömlek ve lacivert bir ceket seçmişti.
Giyinip odamdan çıktığımda ise gömleğimin yakalarını düzeltti ve "Süper! Ne çok sıradan ne de çok resmi. Tam olması gerektiği gibi! Al şu kemeri de tak." dedi.
O beğendiyse benim için tamamdı. Geri kalanın ne düşündüğü açıkçası umurumda değildi.
Bana kalsa jean üzerine salaş beyaz bir tişört giyinir giderdim. Çünkü bu randevu benim için çok da anlam ifade etmiyordu. O nedenle de görüşeceğim kişinin hakkımda ne düşüneceğini umursamıyorum.
"O halde çıkıyorum ben."
Kendimi evden dışarı attığımda rahat bir nefes almıştım. Taehyung da SeYoung da beni fazlaca geriyorlardı.
Taehyung dedemin isteğini yerine getirmek için beni sıkıştırıyor, randevuda yapmam gerekenler konusunda sürekli nasihat veriyordu. Bıktırmıştı artık!
SeYoung ise tamamen ayrı bir dünyaydı. Onun neye kızdığını, ağzımdan çıkanlara nasıl tepki vereceğini bilmiyordum bile.
O yüzden bir an önce çıkıp randevuya gitmek en güzeliydi.
Gangnam'da lüks bir otelin kafesinde bekliyordu görüşeceğim kişi. Arabamı doğruca otele sürdüm.
Taehyung'un evi öyle bir dağın tepesindeydi ki Gangnam'a ulaşmam elli dakikamı almıştı zaten. Cidden, bizimkilerin evi için SeokJin 'dedem size hediye vermemiş, sizi cezalandırmış' dediğinde haklıymış. Şehir merkezine bu kadar uzak olunur muydu yahu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
أدب الهواةKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)