Merhabaaa!👋🏻
Bu gece bizim ekip biraz kafa dağıtmak istiyor.
Onlara katılalım mı?
Hadi başlayalım.
Zevkle okumalar.
"Hadi SeYoung. Benim için evet de! Bak söz veriyorum, gece 1 buçukta evde olacak kocacığın!"
Namjoon hyung akşam bir şeyler içip, eskiden olduğu gibi birlikte takılalım istemişti. Ama kıskanç ve inatçı karımdan bir türlü izin çıkmıyordu.
"Evde için, burada takılın, gözümün önünde" diyordu ısrarla. "Sen şuan son derece bekar bir erkek olabilirsin ama şu adamın gül gibi karısı ki o ben oluyorum, bir de gece ona masal okumasını bekleyen bir oğlu var."
SeYoung sağlam duygu sömürüsü yapıyordu. Karımdan korkulurdu.
"Sadece bu gece için SeYoung. Hadi be güzelim. Bak buna çok ihtiyacım var. Kendime gelmem için bunu yapmamız gerek. Lütfen. İzin ver Taehyung'u da götüreyim?"
SeYoung'a bakıyordum o sırada. Onun da bakışları beni bulmuştu.
Gözlerimle ondan bu gece için izin vermesini istedim. Bakışarak da anlaşabiliyorduk karımla.
O da en sonunda pes etmiş ve "Tamam ama saat tam 1 buçukta evde olmazsanız ikinizi de kapıya koyarım!" demişti.
Namjoon hyung zaman zaman evimize kalmaya geliyordu. Yeni evine taşınsa da yalnız kalmak istemediğini söyleyip soluğu bizde alıyordu.
Hala boşanmış olma gerçeğine alışma sürecindeydi. Ona destek olmak da bizim için görevden öteydi.
Jungkook'un YooNa ile ilişkisi başladı başlayalı pazar günlerini çekirdek aile olarak birlikte geçireceğiz derken şimdi de Namjoon hyungu misafir etmeye başlamıştık.
Ama şikayetçi miydik? Tabii ki hayır!
Evden çıkmak üzereyken "Saat tam bir buçukta evde olun!" demişti SeYoung işaret parmağını sallayarak. Sesi oldukça tehditkar çıkmıştı.
"Merak etme sevgilim. Bir buçukta evde olacağız. Hem endişelenmene de gerek yok. Sadece birkaç kadeh bir şeyler içeceğiz. Daha fazlası olmayacak!"
İkna olan SeYoung'u ve kucağındaki JoonHo'yu öpüp arabama yerleştim. Namjoon hyung ise ön koltuğa yerleştiğinde istikametimiz o meşhur kulübümüzdü.
***
"Ne demek gelemiyorum hyung? Sen olmadan nasıl Voltranı oluşturacağız?"
Telefonun diğer ucundaki Jin hyung gelemeyeceğini söylemiş, canımı sıkmıştı.
Oysa ki Namjoon hyung için bu gece önemliydi. Boşandıktan sonraki ilk gece buluşmasıydı. Ve bizim Kim kuzenler olarak Voltranı oluşturmamız gerekiyordu!
"Ne yapayım Taehyung? Sedyede yatan kalp krizi geçirmiş adama 'amca sen eski topraksın, azcık daha dayanabilirsin. Ben şimdi bir şeyler içmeye gideceğim. Ben gelene kadar sakın ölme' mi diyeyim?"
Acildeki nöbeti bitmeden bir kalp krizi vakası geldiğini ve sabaha kadar onu müşahede altında tutması gerektiğini söylemişti Jin hyung. Bu tamamen hesabımız dışında gerçekleşen bir olaydı.
Ne diyebilirdim ki? Bir insanın hayatı söz konusuydu.
"İyi peki... İşini hallet sen. Kolay gelsin sana hyung. Uyumamaya çalış!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanficKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)