65 Özel Bölüm İyi ki Doğdun Namjoon

103 15 94
                                    

Merhabaaaa!👋🏻

Ne kadar da uzun zaman oldu bu kitaptan merhaba demeyeli...

Arayı baya açtığım için bu bölümde saçmalamış olabilirim.

Şimdiden affınıza sığınıyorum.

Ve sizi bölme gönderiyorum

Zevkle okumalar

*

"Yardım et bana SeYoung! Elim ayağıma dolandı!" 

Telefonda hattın diğer ucundaki YuRi'ydi. Aniden planlanan ve kendisine az önce haber verilen aile ziyaretinden dolayı panikti. 

"Kayınvalidemi de anlayamıyorum. Böyle şeyler sabah onda mı haber verilir? Birkaç gün önceden söylemesi lazım. Ben de ona göre hazırlığımı yapayım. Değil mi ama?"

Yarın Namjoon'un doğum günüydü ve Namjoon'un annesi gelinleri YuRi'yi sabah aramış, yarın doğum günü kutlamasını baş başa yapmak isteyeceklerini düşündüklerinden bu gece ailecek birlikte yemek yemek istemişlerdi. 

Hem de Namjoon ve YuRi'nin evinde...

Davetliler arasında Kim Dede'den JoonHo'ya kadar bütün aile vardı.

O nedenle de YuRi fazlasıyla panikti. 

"Kim Dede ne yer? Ne sever? Hiç bir şey bilmiyorum SeYoung. İlk defa evimize geliyorlar. Mahcup olmaktan çok korkuyorum. Aman Tanrım! Sanırım çuvallayacağım!" 

"Merak etme tatlım!" dedim hattın diğer ucunda kalbi durmak üzere olan YuRi'ye. "Ben sana birazdan bir liste yazacağım. O listede yazan yemekleri yapmasını söyle aşçıya. Hepsi Kim Dede'nin sevdiği yiyecekler."

Kıdemli gelin olarak artık dedenin neyi sevip sevmediğini öğrenmiştim. Yeni (sahte) geline tabii ki yardım edecektim.

"Sahi mi?" dedi YuRi ağlamaklı sesiyle. "İnan o kadar memnun olurum ki SeYoung. Beni büyük bir dertten kurtarırsın." 

"Sakinleş şekerim. Hemen şimdi sana listeyi atıyorum. Geceyi problemsiz bir şekilde geçireceksin. Korkma!" 

Konuşmamız ardından Kim Dede'nin severek yediği yemeklerin bir listesini YuRi'ye gönderdim. 

Kim ailesinde yemekler maalesef ki Kim Dede'ye göre hazırlanıyordu. 

Şimdiye kadarki tecrübeme dayanarak söyleyebilirdim ki huysuz, yaşlı adamın sinirli diliyle kimse uğraşmak istemiyordu. O nedenle de özel günlerde ve toplantılarda onun damak zevkine göre menü hazırlanıyordu. 

Hal böyle olunca da yemek sorunsuz geçiyordu.

YuRi'nin de ilk yemeğinin sorunsuz geçmesi için bu ufak yardımı ondan esirgemeyecektim.

***

Doğum günlerinin vazgeçilmezi yosun çorbasıyla başlamıştı yemek, pirinç keki tatlılarıyla sonlanmak üzereydi.

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin