Merhabaa! 👋🏻
Bakın kimler geri döndü?🤭🤭🤭
Özlediniz mi bakalım SeYoung ve Taehyung çiftini?
Ben özledim, ne yalan söyleyeyim...
Bitsin bu ayrılık o halde.
Hadi başlayalım
Keyifli okumalar.
*
Song SeYoung'un Anlatımından;
"Altı temiz, yeni değiştim. Bir saat sonra mamasını yedirmen gerek. Mamayı hazırladım, biberonu termosa koydum. Soğumadan yedir Jungkook, gaz yapıyor sonra."
Jungkook her cumartesi yaptığı gibi yine JoonHo'yu almaya gelmişti. Hafta sonu karı koca baş başa birkaç saat geçirin, JoonHo'ya ben bakarım diyor, henüz yedi aylık olan bebeğimizi alıp gidiyordu.
Becerebiliyordu gerçi bebek bakımını ama yine de bunun için bu kadar hevesli olması aklımda soru işaretleri oluşturmuyor değildi.
"Of biliyorum SeYoung. Milyon kere söyledin be güzelim. İlk defa mamasını yedirmiyorum, değil mi?"
Tamam, farkındaydım, yani birazcık fazla tekrar etmiş olabilirdim. Ama anneydim ben. Ne kadar iyi bakılırsa bakılsın bebeğimin gözümün önünde olmayacak oluşu beni tedirgin ediyordu."JoonHo'm bir tanem, Jungkook amcanın sözünü dinle tamam mı bebeğim. Yaramazlık yapma." Minik bebeğim henüz bu tembihlerden anlamıyordu ama olsundu, benim içim rahat ediyordu.
"Tamam anneciyim, amcamı üjmem, meyak etme. Şij babamya yahat yahat kokyaşın! Ama kaydeş iştemiyoyum, henüj eyken!" Jungkook incelttiği sesiyle bebek gibi konuşmuştu. Deli şey! Her seferinde yapıyordu bunu ama her seferinde de beni güldürüyordu.
"İyi hadi gidin bakalım. Sadece iki saat ama!"
"Dur dur, oğlumu tekrar öpeceğim." Taehyung, kapıdan ayrılmak üzere olan Jungkook'u durdurup eğilerek pusetteki JoonHo'yu öpmüştü. Onun JoonHo'dan ayrılması biraz daha uzun sürüyordu.
Aslında bunda bebeğimizin Jungkook amcasıyla gidiyor oluşu da etkendi. "Kim bilir hangi pis şeyleri öğretiyor oğluma?" diyordu sürekli. Biraz fazla abartıyordu. Dersin ki JoonHo Jungkook'la zamparalığa çıkıyordu...
*
Jeon Jungkook'un Anlatımından;
Bu hafta sonu da JoonHo'yu almış zamparalığa çıkıyordum.
İçimden, iyi ki Taehyung ve SeYoung evlenmiş bir de JoonHo'yu yapmışlar diye de geçiriyordum.El kadar bebeyle bu kadar iyi arkadaş olabileceğimiz aklımın ucundan geçmezdi. Benden fazla hatun düşürüyordu her dışarı çıkışta.
Han Nehri kıyısındaki o büyük parkta JoonHo'nun bebek arabasını sürmek; genç, bekar ve güzel hatun yelpazemi genişletmişti. Teyzeler, halalar, ablalar, hatta bebek sever olgun kuzenler... Amca olarak onlarla konuşacak ne çok ortak noktamız vardı bilemezsiniz...
"JoonHo adamım! Hazır mısın sevimlilik yapıp tatlı teyzeleri düşürmeye? Sen var ya sen! Çok şeker, çok zampara bir bebeksin! Kimin yeğeni be! Aferin! Böyle devam adamım."
Agulayıp bugulayan JoonHo sanki bana karşılık veriyor, beni onaylıyordu. Tabi ya! Adam olacak çocuk bokundan belli olurdu.
Meşhur parkımıza geldiğimizde arabamı uygun bir yere park edip bagajdan JoonHo'nun bebek arabasını çıkardım. Sonrasında ise arka koltukta pusetinde oturan JoonHo'yu bebek arabasına yerleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
Fiksi PenggemarKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)