69 Özel Bölüm Amaçlar Çabalar Gerçekler

98 11 115
                                    

Merhabaaaa!👋🏻

Yeni bölüme hoş geldiniz

OHP FanClub VVip üyesi tarafından özellikle merak edilen konuya değinmeye geldim

Zevkle okumalar dilerim.

*

Kim Namjoon'un Anlatımından;

YuRi ile evliliğimizi gerçek temeller üzerine taşımaya karar verip birbirimize olan hislerimizi itiraf ettiğimiz gecenin üzerinden iki aydan fazla süre geçmişti.

Bu süre içerisinde de aynı yatağı paylaşan gerçek bir çift olmuştuk.

Tabii ki bebek sahibi olma çalışmalarımız da başlamış, dur duraksız devam ediyordu. 

Evliliğimiz altıncı ayı doldurmak üzereydi ve ailelerimizin torun beklentisi artık yüksek sesle söylenir olmuştu. 

Bu beklenti üzerimizde bir miktar stres yaratsa da onlara çok da kulak asmamaya çalışıyorduk. Çünkü inanıyorduk ki;  bebeğimiz bize en doğru zamanda gelirdi.

Ailelerimize sadece, bir bebeğimizin olması için uğraştığımızı söylüyorduk ikna olmaları için. Bu bilginin onları idare edeceğini düşünüyorduk açıkçası. 

Ama biz çift olarak, bebek konusuna kesinlikle kendimizi fazlasıyla kaptırmıştık. 

Sanırım ailelerimizden daha saplantılıydık bebeğimizin olması konusunda. Çünkü çevremizdeki bebekli ailelere fazlaca özeniyorduk.  

JoonHo'nun hayatımıza girmesiyle öğrenmiştim minik bir varlığın her şeyi bir anda nasıl değiştirip güzelleştirebileceğini. Onu kucağıma aldığımda günün bütün yorgunluğunu ve stresini unutuyordum. Bu eşsiz bir duyguydu. 

Daha sonra ailemize katılan MinNa ile de yeni yeni tecrübe ettiğimiz bütün o heyecan verici güzel duygular kat be kat katlanmıştı.

Yeğenlerimi bu kadar seviyorsam, onlara bu kadar düşkünsem... Kim bilir kendi çocuğuma nasıl deli olurdum...

İşte bu özel duyguyu yaşamak için çabalıyorduk YuRi ile. 

İyi gittiğimizi de söyleyebilirdim. 

Artık bütün yaşam tarzımızı çabaladığımız bu önemli işe göre düzenlemiştik. Sağlıklı besleniyor, gerekli vitamin ve mineralleri mutlaka takviye olarak alıyorduk. 

Eşimle birlikte sporumuzu yapıyor, bedenlerimizi sağlıklı tutuyorduk. 

Doktorumuzun tavsiyelerinden çıkmıyorduk kesinlikle. 

Ama ne kadar kendimizi sakınsak da belirsiz bir durumun içinde olmamız tabii ki üzerimizde bir gerginlik yaratıyordu. 

***

Yeni güne ağlayan karımın sesi ile gözlerimi açtım. 

Endişeyle fırlamıştım yataktan. Yüreğim korkuyla gümlemişti. 

Koşar adım YuRi'nin yanına gidecekken eşim odamızdaki banyodan çıkıverdi. 

Gözyaşlarını silmişti ellerinin içi ile. 

"Ne oldu? Neden ağlıyorsun?" diye sordum karşısında durup, hafifçe dizlerimi kırıp yüzüne bakmaya çalışarak.

Bir kaç kez oflamış puflamıştı. Sonunda da ağzındaki baklayı çıkardı. "Yine regl oldum" 

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin