68 Özel Bölüm Oldukça Sıradan Bir Gece

109 12 138
                                    

Merhabaaaaaaaaaaa!👋🏻

İşte tekrar birlikteyiz

İçimden bir bölüm yazmak geldi

Çayımı kekimi poğaçamı aldım, kuruldum bilgisayarımın başına...

Başlayalım o halde

Zevkle okumalar dilerim

*

Uzun bir süre sonra teyzemin güzel ellerinden çıkmış lezzetli yemekleri yeme fırsatını yakalıyorduk bu akşam.

Kayınvalidem ve kayınpederimin Namgu'ya Kim Dede'yi ziyarete gitmelerinin ardından birkaç gündür evde EunJin ve JongGyu ile yalnız kalan teyzem sıkılmış olacak ki bu akşam yemeğini hep birlikte yememiz gerektiğini söylemişti. 

'Hep birlikte' derken ciddi anlamda hep birlikte yiyeceğimizi kastettiğini anlamamıştım cidden... Aklıma yalnızca ev ahalisi olabileceği gelmişti.

Ama bu 'hep birlikte'nin anlamını Kim Villa'ya vardığımızda anlamıştım. 

Çünkü bizim dışımızda Jimin ve ailesi, hatta kardeşi HwaMin, Namjoon ve YuRi, SeokJin, YoonGi, Jungkook, HoSeok ve EunHee de vardı. Yani tam anlamıyla maaile yemekteydik.

Kocaman yemek masası etrafında oturmuş keyifli sohbet eşliğinde yemeğimizi yerken Taehyung'un intikamım acı olacak bakışlarını HwaMin'in üzerinden çekmeye çalışıyordum. 

Çünkü adeta zavallı, aşık çocuğu bakışlarıyla dövüyordu. 

"Sevgilim, çocukları rahat bırakır mısın? Yanlış bir şey yapmıyorlar sonuçta." 

Gözlerini bir saniye dahi kız kardeşi EunJin ve yeni sevgilisi HwaMin'in üzerinden çekmeden fısıldıyordu benim kıskanç sevgilim. "Eli kolu rahat durmuyor SeYoung, görmüyor musun? Ama suç benim kardeşimde! Çok yüz veriyor!" 

Taehyung'un öfkeli havasını dağıtmak için ellerimi oldukça belirginleşen karnımın üzerine koydum ve ovuşturdum. "Ama babası, kızımıza da mı böyle yapacaksın?" 

Tabii ki canım kocamın dikkati anında karnımdaki miniğe kaymıştı. 

Elini karnımın üzerine koyup şefkatle gezdirdi. "Benim güzel prensesim beni üzecek şeyler yapmaz, biliyorum ben."  

"Yerinde olsam bu kadar emin olmazdım!" dedi Taehyung'un hemen yanında oturan SeokJin hafifçe eğilerek. Bizi dinlemiş olabileceği aklıma dahi gelmemişti. 

Anlamsızca ona bakarken, o çatalına taktığı biftek parçasını ağzına götürdü. Hemen ardından ise çatalını üzerimize doğrultup "ne de olsa sizin çocuğunuzdan bahsediyoruz!" dedi. "Siz de az can yakmadınız!" 

Şaşkınlıkla fazlaca afallamışken, Taehyung'un kuzenine bir şey söylemesini bekliyordum. SeokJin'den böyle bir yorumun gelmesini beklemiyordum. 

Sevgilim ise dudaklarını aralamış tepki vermeye hazırlanırken teyzemin sesi ile bakışlarım ona döndü. 

"SeokJin! Hiç yeri değil!" 

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin