Merhabaaaa!👋🏻
En sevdiğim aileyle yine odalarınıza konuk oluyoruz.
Bizi sevin!😊
Bu bölümde, bir önceki bölümün 1 hafta öncesine yani Jungkook'un hasta olma sebebine gidiyoruz.
Başlayalım o halde.
Keyifli okumalar.
*
Kim Taehyung'un Anlatımından;
(...Jungkook hasta olmadan 1 hafta önce...)
" Bir nostalji yaşamaya ne dersiniz? Bence evet dersiniz. Demelisiniz de... Demeyenin benden çok pis çekeceği var! Ona göre😤!
Yarın akşam 8'de. Her zamanki kulübümüzde, partide görüşmek üzere. Gelmeyen olursa, benden çok pis çekeceği var! Ona göre! 😤
HoSeok hyung sevgili eşine söyle arkadaşlarını (Yoona!!) da çağırsın! Arkadaşları gelmezse benden çok pis çekeceğiniz var! Ona göre!😤"
Jungkook'un mesajlaşma grubumuza attığı tehditkâr mesajı okuduğumda elimde olmadan kahkaha attım. Sevgili arkadaşım hiç vazgeçmiyordu.
Anlamamazlığa verip grup mesajını cevapladım.
"Bu sürpriz partiyi neye borçluyuz, sevgili organizatör?"
Kıs kıs gülerek Jungkook'un vereceği cevabı bekliyordum.
"HoSeok ve EunHee çiftinin evliliğini kutlayacağız tabii ki.
Düğünsüz göndermem hyungumu! Düğün olmadan evlilik mi olurmuş?"
Çakal! İlla Yoona'yla görüşebileceği bir ortam yaratmak peşindeydi. Kendi fırsatını da kendi yaratıyordu.
Ama takdir ediyordum onu. Hedefine ulaşmadan pes etmiyordu.
Her ne kadar SeYoung, Yoona ile birlikte olmasını istemese de ben olması taraftarıydım. O kıza ulaşamadıkça sınırlarını zorlayacaktı. Yasak olan her şey tatlıdır mantığı...
Üstelik o kız için gerçekten duygular besliyorsa, en azından bir deneyip olup olmayacağını kendisi tecrübe etmeliydi. İnsanın sevdiğiyle birlikte bir hayat geçirmesi kadar güzel başka hiçbir şey olamazdı. O nedenle de eğer Jungkook o kızı seviyorsa onunla olmalıydı.
Gerçi bir de olayın Yoona tarafı vardı. O da SeokJin hyunga takmıştı kafayı. Sık sık hastaneye gidip onu ziyaret ediyordu.
Onu da hyung reddettikçe daha da tutkuyla ısrarına devam ediyordu.
Tuhaf bir aşk üçgeni içine sürüklenmek üzereydik. Umarım bu parti bir patlama noktası olmazdı.
*
Akşam eve döner dönmez canım karıma yarın akşamki plandan bahsettim.
"Organizatör Jeon Jungkook, HoSeok hyungunun düğününü yapmak istiyormuş! Mesaj attı, A'dan Z'ye herkesi davet etti. Gitmeyenin ondan çekeceği varmış. Öyle yazmıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanficKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)