Merhabaaaa! 👋🏻
İkinci bölüme hoş geldiniz.
Bu arada medyadaki resim kime niyet kime kısmet...🤭
Hadi hemen başlayalım.
Zevkle okumalar.
*
"Evet dedeciğim. Biz kararımızı verdik. Mümkün olan en yakın tarihte evlenmek istiyoruz."
Kim Dede'nin evinde ailecek yemekteydik; Taehyung'un anne-babası ve kardeşleri, Namjoon ve ailesi ve ayrıca müstakbel gelinimiz YuRi, Jin ve ailesi; kısaca maaile birlikte akşam yemeği yiyorduk.
Tabii ki konumuz; Namjoon - YuRi ilişkisinin ciddiyetinin Dede'ye bildirilmesi, formaliteden de olsa yapılacak olan evlilik için onun onayının alınmasıydı.
"Güzel! Aferin çocuklar. Bu işleri çok uzatmamak gerek. Birbirinizi evlilik içerisinde de tanıyabilirsiniz. Çok güzel. Bu habere çok sevindim." Kim Dede zevkten dört köşe olmuştu. Torunu kendisinin uygun gördüğü bir ailenin kızıyla evleniyordu, nasıl olmasaydı...
Taehyung ve ben de şaşkın bir şekilde Namjoon ve YuRi'yi izliyorduk karşımızda bütün o tiyatro oynanırken.
Nasıl bu kadar ciddi rol yapıyorlardı anlayamıyordum. İnsan hiç mi açık vermezdi?...
Bence kesin birbirlerine karşı duyguları vardı. Yoksa nasıl o kadar inandırıcı rol yapabilirlerdi ki?
"O halde bir an önce düğün hazırlıklarına başlayalım. YuRi kızım, sen de ailene haber et. Bir akşam, ama en kısa zamanda, hep birlikte toplanıp bir yemek yiyelim. Yemekte de düğünün detaylarını konuşuruz."
"Peki dedeciğim." demişti YuRi. Hemen de 'dedeciğim' olmuştu. Cidden şu ikisi oyunculuk konusunda profesyoneldiler.
"Ailemizin tek gelini SeYoung da alışverişte, gelinlik seçiminde yardım eder sanırım. Malum, gelin adayımız YuRi'yle hem yaşıtlar hem de arkadaşlar. Birbirlerine destek olurlar."
Namjoon'un annesinin teklifi karşısında gülümsedim. Tabii ki arkadaşıma yardım etmek isterdim, bütün o masraf bir yalan için yapılacak olsa bile, ama...
"Kızımı yormayın. O bebek taşıyor. SeYoung olmadan da yaparsınız siz." demişti Kim Dede cevabımı dahi beklemeden.
Tam da aklımdan geçeni söylemişti. Ben de bunu nasıl yumuşatarak söyleyebilirim diye düşünüyordum.
"Yine de elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım dedeciğim."
Kim Dede kaşlarını kaldırmış "Olmaz kızım. Senin hem çocuğun var hem de karnında bebeğin. Kendini yormamalısın." demişti. Beni bu kadar düşündüğünü bilmiyordum. Cidden gözlerimi yaşartmıştı bu çıkışı.
***
Kim Dede'nin evinde hep birlikte yediğimiz o akşam yemeğinden tam yirmi yedi gün sonra bu gece Namjoon ve YuRi'nin düğünündeydik.
O kısa süre içerisinde evlerini, eşyalarını, düğünü, davetiyeyi; her şeyi halletmişlerdi.
Bütün o hengame yaşanırken bu neyin hevesi diye de içimden geçirmiyor değildim. Çünkü hazırlıkların hepsiyle bizzat ilgilenmişlerdi. Namjoon ve YuRi...
Bu gece de masal gibi bir düğün yapıyorlardı.
Salonun yeşil - beyaz ve altın sarısı ile dizayn edilmiş muhteşem dekorasyonu görür görmez nefesimi kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanfictionKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)