Merhabaaaa! 👋🏼
Ben bizimkilere veda edeceğim için çok üzgünüm.😥
Çünkü;
SeYoung, Taehyung, Jimin, Jungkook; aylardır benimle birlikteler, o kadar haşır neşir olduk ki onlarla artık rüyalarımda bile benimleler. Sanki hayatımın içinden kişiler gibi oldular.
Ve diğerleri; Namjoon, SeokJin, HoSeok, YoonGi...
Her birini ve tabii ki bu kitabı özleyeceğim.
Duygusallaştım...
Hadi bölüme geçelim.
Keyifli okumalar.
*
Sabah bulantıları, akşam aşermeleri...
Hamileliğimin henüz sekizinci haftasındaydım ama şimdiden bütün enerjimi kaybetmiştim. Karnımdaki minnacık varlık beni perişan ediyordu.
Özellikle de o sabah bulantıları... İçimi dışıma çıkarıyordu. Zaten düzgün yemek yiyemiyordum, kokulardan rahatsız oluyordum. Bir de yediğimi de çıkarınca, vücut direncim tamamen düşüyordu.
Sırf bu nedenle işten süresiz izin almıştım. Artık günümü evde dinlenerek, hafif spor ve yürüyüş yaparak geçiriyordum.
Taehyung'un düzgün beslenemememden dolayı endişeli olduğunu görebiliyordum. Öyle ki kimi zaman bir çocukmuşum gibi elleriyle yemek yediriyordu. "Son bir lokma bebeğim. Sadece bu. Bunu yedikten sonra özgürsün."
Neyse ki sabahları olmayan iştahım akşama doğru tavan yapıyordu. İsteklerimin ardı arkası kesilmiyordu. Canım kocam hiç şikayetçi olmadan dudaklarımdan çıkan her bir kelimeyi takip ediyor, saatin kaç olduğunu umursamadan isteklerimi yerine getiriyordu.
Bebek haberini öğrendikten sonra bizimkiler de fazlaca üzerime düşer olmuşlardı. Malum, grupta bebek sahibi olacak ilk çift bizdik yani grubun ilk bebeğini taşıyordum.
Jimin ve Jungkook'la hemen her gün konuşuyorduk, sürekli canımın çektiği bir şeyler olup olmadığını soruyorlardı. Bir nevi Taehyung'un destek kuvvetleriydiler.
Her gece elleri kolları yiyecekler, meyveler ile dolu paketlerle geliyorlardı, sanki Taehyung'un getirdikleri yetmezmiş gibi... İyi bakıldığım bir gerçekti.
Amca olacağı gerçeği Jungkook'un pek bir hoşuna gitmişti. Sürekli "Erkek geliyor, hissediyorum. Amcası gibi yakışıklı bir velet olacak, kesin. Yeğenim bir büyüsün birlikte çapkınlık yapacağız." deyip duruyordu. Bebeğin cinsiyetinden de pek bir emindi.
"Yok öyle çapkınlık filan. Kendine benzetme çocuğu. Bir gün kızım olduğunda damadım olacak o benim. Çapkın damat istemem ben." diyordu Jimin. İkisinin atışmalarını izlemek çok eğlenceliydi.
Jungkook karşılık vermeden duramıyordu tabii ki. "Küçük bey evlendi, bir de çocuk yaptı, üstelik bebek de kız... Oğlum bu biraz fazla ütopik olmadı mı? Ortada bebek haberi filan yok, onu geçtim daha düğün bile yok..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanfictionKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)