Merhabaaaa!👋🏻
On His Pillow'un değerli okuyucuları...
Bugün işleri birazcık karıştırmaya geldim.
((Bu kitapta karışık olmayan iş mi var dediğinizi duyar gibiyim🤭))
Bu kez iyi karışacağız diye düşünüyorum.
İsterseniz oyalanmadan hikayeye geçelim.
Zevkle okumalar
*
"Böyle habersiz geldiğim için özür dilerim SeYoung ama seninle çok acil konuşmaya ihtiyacım vardı."
Mutfaktaki kahvaltı masasında karşılıklı oturmuş elma çayı içtiğimiz YuRi sağ bacağını ritmik bir şekilde sallıyor, oldukça endişeli görünüyordu.
"Özür de ne demek canım, tabii ki istediğin zaman gelebilirsin. Biz arkadaşız, üstelik elti olma yolunda sağlam adımlarla ilerliyoruz. Lafı bile olmaz şekerim!"
YuRi yarım ağız gülümsemiş ve teşekkür etmişti. Hareketlerinden bir şeyin onu rahatsız ettiğini anlayabiliyordum.
"Konuşmak istediğin konu nedir tatlım? İyi görmüyorum seni."
"SeYoung!" demişti arkadaşım zayıf çıkan sesiyle. Bir süre duraksadıktan sonra devam etti.
"Ben... gruptaki her bir kişiyi çok sevdim. Benim için kalbimde çok ayrı bir yeriniz var. En başında böyle olacağını düşünmemiştim. Yani 'Nasıl olsa Namjoon'un arkadaşları, çok da samimi olmama gerek yok' diyordum ama sizi tanıdıkça gruba, arkadaşlığınıza olan bağım arttı ve sizlere gönül bağıyla bağlandım."
YuRi'yi şefkatli bakışlarım altında pür dikkat dinliyordum.
Ama açıkçası şimdiye kadar anlattıklarından pek bir şey anladığım söylenemezdi.
"Biz de seni çok sevdik tatlım. Emin olabilirsin." Arkadaşıma uzanıp elini tuttum. Onu bir nebze olsun rahatlatmak istiyordum.
"İşte... Ben sizi çok seviyorum. Sizin de beni sevdiğinizi biliyorum. O yüzden de içimde birikenler artık bana çok ağır geliyor. Dürüst olmak , anlatıp kurtulmak istiyorum."
YuRi'nin dediklerinden tek bir kelime anlamasam da sözleri bende merak uyandırmıştı. Başımı aşağı yukarı sallayıp devam etmesini bekledim.
"SeYoung.... Şey... Ben nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum..."
Bir derdi vardı ama hayır olsundu... "Çekinmene gerek yok YuRi, istediğin konu hakkında konuşabiliriz. Rahat ol."
"Keşke Namjoon da burada olsaydı." diye mırıldanmıştı arkadaşım ellerini tedirginlikle ovuşturarak. Belli ki ikisi hakkındaydı anlatacağı.
"Boş ver şimdi Namjoon'u. Sen anlat bakalım tatlım. Erkekler anlamazlar zaten..."
Başını aşağı yukarı sallayıp çayından bir yudum aldı YuRi. Fincanı tabağına bıraktığında da endişeli bakışlarını gözlerime sabitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanfictionKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)