64 Özel Bölüm Kulüp

121 16 107
                                    

Merhabaaaaa! 👋🏻

Nasılsınız efenim?

Ben de iyi olmaya çalışıyorum.

Yine bir haftasonu ve yine hiçbir kişisel işimi yetiştirememiş olmamın verdiği stresle pazartesiyi karşılamaya hazırlanıyorum. pööff!

Bölüme geçelim isterseniz. 

Bugün Jungkook bebeğimle çapkınlığa çıkıyoruz.

Hayde! Rast gele🤭

Zevkle okumalar

*

Jeon Jungkook'un Anlatımından;


"Selam güzellik! Yalnız mısın?" 


Kulüpte, sıradan geçen geceye inat ederek barda oturmuş içeceğimi yudumlarken bir yandan da etrafa göz gezdiriyordum. 

Aksiyonu olmayan, zevksiz dakikalardan sonra nihayet radarıma kayda değer bir güzellik takılmıştı. İlgi çekici bir siluet bara yaklaşıyordu.

Barın önünde durup sipariş verdiği içeceği almak için beklerken oturduğum yerden kalktım ve yanına yaklaştım. 

"Selam güzellik! Yalnız mısın?"

Bakışları beni bulur bulmaz muzır bir gülümseme yerleşmişti yüzüne.

"Hangi açıdan?" diyerek soruma soruyla yanıt vermişti seksi hatun. 

"Bu gece için soruyorsan, hayır değilim. Şu masadaki iki arkadaşla beraber geldik. Ama genel anlamda soruyorsan; evet yalnızım." 

Vuhu! 

Gece fazla sıradan, kasvetli ve hareketsiz derken hislerim beni doğru kadına yönlendirmişti. Çünkü lunaparktaki hız treninden farksızdı! İlk cümleleri bile başımı döndürmeye yetmişti. 

İşaret ettiği masaya baktığımda ise iki güzel genç kadın oturuyordu. 

Henüz tam anlamıyla emin değildim ama bir taşla üç kuş vurmuş bile olabilirdim.

Gülümsedim ve seksi hatunun kulağına eğilip fısıldadım. "Yalnız olmak için fazla güzelsin. Hayatındaki bu boşluğu doldurmada sana yardımcı olabilirim. Hem de hemen, bu gece..." 

Kulağının hemen arkasındaki, boynuna düşen saçları okşadığımda derince nefes alıp yavaşça verdi. Etkiliyordum onu. Evet, doğru yoldaydım!

Vücudumu tekrar dikleştirip geri çekildiğimde ise seksi hatunun gözlerinin kapalı olduğunu fark ettim. 

Sinsice gülümseyip gözlerini açmasını bekledim. Çoktan avucumun içine düşmüştü. Şu saatten sonra asla hayır diyemezdi.

"Bana yardımcı olmanı çok isterim de..." demişti seksi hatun. "Bu geceyi kızlarla geçireceğime söz verdim."  

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin