Merhabaaaa! 👋🏻
Yeni bölüme hoş geldiniz
Hadi hemen başlayalım
Zevkle okumalar
*
Jeon Jungkook'un Anlatımından;
EunHee'nin davetini geri çevirmemiş, hazırladığı doğum günü partisi için bu akşam HoSeok ve EunHee'nin evine gitmek üzere söz vermiştim.
Aslında davete gerek yoktu. Her sene HoSeok hyungun doğum gününde onun evinde toplanır, kutlama yapardık. Bu bir gelenek olmuştu artık.
Çünkü hyungum evcimen bir erkekti. Benim aksime, dışarıda çılgınca eğlenmek pek ona göre değildi.
Benim doğum günlerime özgü; şampanya banyosu yapan parlak bikinili kızlar ya da direk dansı yapan koca göğüslüler veya sürekli gülümseyen ve elleriyle meyve yediren lüks eskortlar gibi görkemli parti unsurları ona hitap etmiyordu.
Gerçi grup içindeki erkeklerden hemen hiç biri için artık bu eğlencelerin bir anlamı kalmamıştı. Bir YoonGi hyung bir de ben vardım geriye kalan...
Bunu anlamıyordum işte!
Diğerleri nasıl olurdu da o güzel vücutlu, tapılası kadınları izlemekten zevk almazdı? Dünyanın en güzel manzarasını izlemeyi reddetmekten farksızdı bu.
Ama artık buna kafa yormamaya karar vermiştim.
Onların sahadan çekilmesi, beni denizdeki en şanslı balıkçı yapıyordu; çünkü deniz kocamandı ve içinde birçok balık vardı...
*
Saat akşam yedi buçuğu gösterdiğinde SeokJin hyungu almak üzere evine gittim.
Bir önceki gece hastanede nöbete kaldığından bütün günü uyuyarak geçireceğini söylemişti hyung.
O nedenle de uyku sersemi olacağından HoSeoklara giderken araba kullanmak istemediğini özellikle vurgulamıştı.
Benim için problem yoktu. Sevgili hyungumu tabii ki alabilirdim. Ne de olsa ulvi bir mesleği vardı ve bok gibi parası olmasına rağmen canla başla çalışıyordu.
Onun bu çabasını takdir ediyordum.
Hatta mezun olup doktorluğa başladığından beri ona olan saygım kat be kat artmıştı. Dolayısıyla söylediği hiçbir şeyi atlamıyor, kulak ardı etmiyordum.
Hayatımdaki sayılı önemli insanlardandı yani.
Arabamı apartmanın önüne park ettiğimde arayıp onu aşağıda beklediğimi söyledim hyunga.
Neyse ki beni çok bekletmemiş, birkaç dakika içinde arabadaki yerini almıştı. "Hadi acele et Jungkook. Zaten geç kaldık!..."
"Niye geç kalalım hyung! HoSeok hyung kaçmıyor ya..." dedim anlamsız bakışlarımı SeokJin hyungun üzerine dikerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanfictionKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)