Merhabaaa! 👋🏻
Yeni bir bölüm.
Ama bu seferki biraz başka...
Azıcık şöyle;
Başlayalım mı?
Hadi o halde.
Keyifli okumalar.
*
Jimin'le sözleşmiş, iş arası, sevdiğimiz bir restoranda iki erkek, baş başa öğle yemeğimizi yiyorduk. Uzun zamandır bu yemek için plan yapıyorduk ama bir türlü hayata geçirmeyi başaramamıştık. Nihayet o gün bugündü.
Bifteğimin keyfini çıkarırken, can dostumla sohbet etmek, andan aldığım keyfi daha da katlıyordu. Ne çok özlemiştim onunla konuşup birlikte gülmeyi.
Hayat koşuşturmamıza kapılmış, grup buluşmaları dışında birbirimizi pek göremez olmuştuk. Yoğun işlerimiz, ailelerimize ayırdığımız vakit... Artık hiçbir şey bekarken ya da çocukken olduğu gibi değildi.
"Bunu daha sık yapmalıyız Taehyung. Hatta SeYoung, HanNa, çocuklar; sadece biz... Hep beraber yemek yiyelim. Ne zamandır birlikte takılmıyoruz."
Başımı aşağı yukarı sallayarak Jimin'i onayladım. "Kesinlikle! Ayarlayalım bunu. Yalnız, sakın Jungkook'un yanında bundan bahsetme. Takılmasın peşimize."
Jimin gülmüştü. "O deliyle hiç uğraşamam. Zaten kızımı da fazla mıncırıyor. Canını acıtıyor yavrumun. Bir şey söyleyince de 'aman, çocuk bir sende var, vay arkadaş ya bebeği sevmek de suç' diyor manyak."
Bütün beden diliyle de Jungkook'un taklidini yapmıştı Jimin. Öyle de benzetiyordu ki hareketlerini bir an için karşımda Jungkook'u görmüştüm. Komikti, güldürmüştü beni.
Jungkook'un çocuklarla arası çok iyiydi bu arada. Severken bazen canlarını acıtabiliyordu. Ama şebeklik yapıp bir şekilde onları ağlatmadan olayı sonlandırıyordu.
Aramızda Jungkook'u çekiştirip gülüşürken tam karşıdan masamıza doğru ilerleyen kadın ile göz göze geldim. Az sonra oturduğum sandalyenin yanında durmuştu.
"Taehyung?"
Adımı biliyordu. Oysaki benim, onun hakkında en ufak bilgim yoktu.
Başımı hafifçe eğerek onu onayladım.
"Nasılsın canım? Uzun zaman oldu. İyi görünüyorsun ama, yıllar sana yaramış."
Kimdi bu kadın? Beni nereden tanıyordu? Kafamı karıştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanfictionKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)