Merhabaaaa! 👋🏻
Önceki bölümde HoSeok'un hepimizi şaşırtan haberi vardı ya...
Hadi ona bir dalış yapalım.
Yeni bölüme hoş geldiniz deyip sizi salıyorum.
Keyifli okumalar
.
Kamp dönüşü HanNa ile kararlaştırmıştık. Bir hafta sonu arkadaşı EunHee'yi kahve içmek için eve çağıracaktı, biz de HanNa ile çift koldan sıkıştırıp, onun HoSeok hakkında neler düşündüğünü öğrenmeye çalışacaktık.
İşte o hafta sonu, bu hafta sonuydu.
Favori pastacımızdan limonlu cheesecake, minikler için de sevdikleri meyveli yoğurtları almış, minik oğlumu oto koltuğuna yerleştirmiş, Taehyung ile beraber HanNa ve Jimin'in evine doğru yola koyulmuştuk.
"Çok abartmayın SeYoung. Kız işkillenmesin. Bir de bu nedenle HoSeok'la görüşmeyi bırakırsa hyung bize darılır. Dozunda bırakın bebeğim." diyordu kocacığım.
Kadın muhabbetinden ne anlardı ki...
Tabii ki en ince detayına kadar bu konuyu masaya yatıracaktık. Her kadın böyle yapardı. Dolayısıyla EunHee de bundan işkillenmeyecekti.
"Sevgilim! Merak etme! Sen bu işi karına bırak. Hem HanNa da kızın arkadaşı. Pek şüphe duyacağını sanmıyorum."
Ama Taehyung'un pek de ikna olduğunu sanmıyordum. O hala HoSeok'un kalbinin kırılacağından endişeliydi. Oysa ki amacım, tamamen, HoSeok'u mutlu etmekti.
Nihayet HanNa ve Jimin'in müstakil tripleks evine vardığımızda bahçede gördüğüm dizili park halindeki araçlar ile afalladım.
"Jungkook ve HoSeok da burada? Senin bundan haberin var mıydı hayatım?"
Taehyung başını sağa sola sallamıştı. "Bildiğim kadarıyla Jimin'i evden alacaktım ve grupça golf klübünde buluşacaktık. Bana da sürpriz oldu"
Az sonra Jimin bahçeye çıkıp bizi karşılamıştı.
"JoonHo gel bakayım Jimin amcaya!" diyerek Taehyung'un kucağındaki minik oğlanı kucakladı Jimin. Bir yandan da Taehyung'un meraklı sorularını cevaplıyordu.
"Bizimkilerin ne işi var burda? Hani klübe gidecektik?"
"Oğlum ya, HanNa'nın işleri işte. İlla HoSeok da gelsin, birbirleriyle ilişkileri nasıl görmek istiyorum diye tutturdu. Sadece HoSeok hyungu çağırmak abes olur diye herkesi topladım. Üstelik tesadüfün bu kadarı... Hatırlıyor musun düğünde Jungkook'un çok istediği ama piyangonun YoonGi hyunga vurduğu bir kumral vardı ya. O da EunHee ile birlikte geldi. Yine olay çıkmaz umarım. Bugün sürprizlere gebe Taehyung. Merakla bekliyorum."
O kumralın da burada olması hiç iyi bir haber değildi. Jungkook ve YoonGi arasındaki bir çekişme günün çifti HoSeok-EunHee üzerindeki ilgiyi dağıtabilirdi. Bu hiç istemediğim bir olay olurdu.
"Ne yapın yapın YoonGi ve Jungkook'u o kızdan uzak tutun. EunHee ve HoSeok çiftini hiç bir şey gölgelememeli."
Jimin de Taehyung da başını aşağı yukarı sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
FanficKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)