Merhabaaa! 👋🏻
Bu bölümde, bir önceki özel bölümde olduğu gibi geçmişte karanlıkta kalmış olayları aydınlığa çıkarmaya devam edeceğiz.
Bu 'Unofficial OHP FanClub' üyelerinin özel ricasıdır efendim.
Merak ettikleri konuları ilettiler, bunları da öğrenelim lütfen dediler.
Ben de klavyem yettiğince anlatmaya çalışacağım.
O halde başlayalım.
Keyifli okumalar.
"Jimin bu gece kendi evinde kalmalısın hayatım."
Büyükannemin rahatsızlandığı haberi ile apar topar Namgu'ya giden teyzemin isteği üzerine Taehyung'larda kalıyor ve kardeşleri konusunda ona yardım ediyordum.
Bu süreçte Jimin'in de benimle birlikte, evlerinde kalıyor oluşu JongGyu'yu oldukça rahatsız ediyordu.
Bu nedenle de Jimin'den en azından bu gece, minik oğlan için fedakarlık yapmasını istiyordum.
JongGyu belli etmek istemiyordu ama ilişkimizi kıskanıyordu, bunu Jimin'e ya da bana abartılı davranışlarından, hareketlerinden anlıyorduk.
Onun yaşındaki bir çocuk için bu gayet normaldi. Sevdiği bir oyun arkadaşıydım onun, belki de beni ablası gibi benimsemişti. O nedenle de ikinci bir kişi ile paylaşmak istemiyordu.
Ama Jimin'in abartılı hareketleri onun yaşındaki biri için normal değildi. "Sevgilimi yanımda istiyorum." diyor ve mızmızlık yapıyordu.
Fakültenin otoparkında, Taehyung arabasına geçmiş benim de ona katılmamı beklerken, ben Jimin'i kendi evine göndermek için ikna etmeye çalışıyordum.
Elimi saçları arasında gezdiriyor, okşuyordum. "Hayatım o daha minik bir çocuk, anlayışlı olmamız gerek. Bütün gün okulda birlikteyiz. Bu akşamı en azından ona ayırayım; JongGyu'nun gönlü olsun. Zaten söz dinleyen bir çocuk. Onunla konuşup ilişkimizden bahsedip buna alışmasını sağlayabilirim. Birazcık zaman tanı sadece."
Dudaklarını sarkıtmış naz yapmaya devam ediyor, "JongGyu sevgilime benden çok sarılıyor. Onu kıskanmam çok normal değil mi? Birlikte sarılıp uyuyalım istiyorum SeYoung, çok mu şey istiyorum?" diyordu.
"Jimin söz veriyorum yeni görevli işe başladığında iki gün sende kalacağım."
Verdiğim söz onu ikna etmişti, nihayet.
"Söz verdin SeYoung. Ben verilen sözleri asla unutmam. Ona göre! Yeni dadı geldiği gün bendesin!" demişti kollarını belime dolayıp kendine çekip sarılırken.
***
Taehyung ile eve geldiğimizde birlikte mutfağa girip akşam yemeğini hazırlamaya başladık. Eve gelmeden uğradığımız ev yemekleri restoranından aldığımız yiyecekleri ısıtmakla başladık işe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
Hayran KurguKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)