Merhabaaaa👋🏻
Ne çok yarım hikayemiz var bu kitapta
Onlara değinmeye geldim.
Hadi başlayalım.
Zevkle okumlar
*
"Beni bunaltmaktan vazgeç YooNa! Cidden artık tahammül seviyemi aşıyorsun! Hyunglarla hep birlikte gidiyoruz işte. Buna bu kadar takacak ne var? Sal beni güzelim, bi' sal ya!"
Bu akşam yeni bebek haberini kutlamak için bütün grup toplanmış, birlikte eğlenecektik.
Ama şöyle bir program yapmıştık; kızlar olarak evimizde, kekli kurabiyeli, eğlenceli bir gece geçirmek istemiştik, malum bebeklerimiz vardı (!), erkekler ise her zamanki şu meşhur kulübe gidip orada Taehyung'un ikinci kez baba olmasını birlikte kutlayacaklardı.
Hep birlikte de dışarı çıkıp kutlayabilirdik ama biz kızlar olarak evde daha rahat edeceğimiz kararına varmıştık.
YooNa'nın da an itibariyle tek derdi; çapkın sevgilisi Jungkook'un bu gece kontrolü altından çıkıyor oluşuydu. Jungkook'u saniye gözünün önünden ayırmıyordu.
"O zaman bana her on dakikada bir fotoğraf atacaksın ya da görüntülü arayacaksın. Ne yaptığını bilmek istiyorum!" diyordu YooNa. Cidden fazla takıntılıydı.
Tamam, Jungkook sütten çıkmış ak kaşık değildi ama en azından sevgilisine biraz olsun güvenmeliydi. Eğer bir güven ortamı yoksa ilişkilerini devam ettirmeleri saçmaydı ve bu onları psikolojik olarak fazlaca yorardı.
YooNa'yı kolundan çekip dikkatini üzerimde topladım. "Bırak gitsinler tatlım. Bu gece eğlenmek onların da hakkı. Takma kafana!"
Tam da o sırada Jungkook omzumdan aşırdığı koluyla sıkıca sarılmıştı. "Oh be SeYoung! Teşekkür ederim canım benim ya! Yeminle nefes aldığımı hissettim!"
Arkadaşım minnetle yanağımdan öpmüş ve evden ayrılmak üzere kapıya doğru ilerlemişti.
Ardından ise YooNa'yı kenara çekip "HoSeok'a tembihleriz gözünü açtırmaz, merak etme!" dedim. Kızcağızın içi rahat etsindi. Üstelik, öyle ya, her iki tarafı da idare etmek gerekirdi...
Başını aşağı yukarı sallayıp beni onaylamıştı YooNa ama gözlerindeki endişe hiç eksilmemişti.
Bizim erkek grubu eşlerini, sevgililerini evimize bırakmış kulübe gitmek üzere henüz evden ayrılmaya hazırlanıyordu. Dolayısıyla kapıda bir kalabalık vardı:
HanNa'nın kucağındaki MinNa 'baba gitme' diye huysuzluk yapıyor, Jimin ise MinNa'yı öpücükleriyle sakinleştirmeye çalışıyordu.
EunHee, HoSeok'un giydiği deri ceketin yakalarını düzeltiyor, ona fazla içmemesini, alkolün onu çabuk etkilediğini tembihliyordu.
Taehyung ise doğruca kulübe geçmek için birlikte yolda olan müzmin bekarlar SeokJin ve YoonGi ile telefonda görüşüyor, evden çıkmak üzere olduklarının bilgisini veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On His Pillow
Hayran KurguKim TaeHyung bir anlığına, doğru olduğunu düşündüğü bir karar verdi. Bu kararın sonuçlarını hiç düşünmemişti. Şimdiyse hiç bir şey eskisi gibi değildi. * * * Yayımlanma Tarihi: 23.12.2020 Bitiş Tarihi: 10.05.2021 #OnHisPillow #3 (#kth)