73 Özel Bölüm Cevizli ekmekler, soğumuş yumurtalar...

51 6 102
                                    

Merhabaaaaa! 👋🏻

Çooookkkk ama çooookkk uzun zaman sonra tekrar birlikteyiz.

Bitmek bilmeyen bir kitap ve zamansız yaşayan karakterlerinin olayları bir türlü finale gitmiyor. 🙈

Neyse buyurun bakalım bölüme.

Zevkle okumalar

*

Jeon Jungkook'un Anlatımından;

Jenna ile sahte ilişkimiz başlayalı tam beş ay olmuştu. 

Bu beş ay içerisinde her arkadaş buluşmasına onu da götürmüştüm. Malum; sevgiliyi oynamak kolay değildi. İhtiyaç halinde yanımda olmalıydı. 

Ama şu uzun süre boyunca, bana tuhaf gelen bir durum vardı:

Bizimkilerin, ilişkimiz hakkında şimdiye kadar herhangi bir şey fark etmemeleri enteresandı. Arkadaş grubum, Jenna ile olan ilişkimi sorgulamamıştı bile. Öylece kabul etmişlerdi. 

Bu kabulleniş aklıma iki seçenek getiriyordu: 

Ya biz rolümüzü çok iyi oynuyorduk ve onların fark etmesi için tek bir açık bile vermiyorduk. 

Ya da onlar beni bir ilişki içinde görmeyi fazlaca arzuluyorlardı ve bu nedenle de bir sevgilim olmasını sorgulayarak beni ve ilişkimi irrite etmek istemiyorlardı... 

Bunlardan hangisiydi onları bu kadar ikna eden, bilmiyordum. 

Ama...

Bu ilişki daha fazla uzarsa, yalanımızın ortaya çıkmasından korkuyordum. 

O nedenleydi ki hemen her gün Jenna ile birlikte bir senaryo kurguluyorduk: 

Arkadaş grubumun gözünde Jenna ile sorunsuz aşkımızı bitirecek mantıklı bir gerekçe bulup hikayesini üretiyorduk. 

Ama ne zaman o senaryoyu irdelemeye kalksak kurgunun bir açığını yakalıyor ve her seferinde çuvallıyorduk. Sanırım detaylara fazla takılıyorduk.

Takılmalıydık da...

Çünkü arkadaşlarım zeki insanlardı ve mantıksız en ufak detay bizi ele verip, yalanımızı ortaya çıkarabilirdi. 

Bunu istemezdim. 

Onların gözlerinin içine bakıp 'size yalan söyledim' demek çok onur kırıcıydı, hem onlar için hem de benim için. 

Ama bir kere, öyle ya da böyle, bu yalana başlamıştık. O nedenle de ilişkimizin yalan olduğu tamamen gizli kalmalıydı!

Biz ayrılma senaryoları kurarken de her gece Jenna'da kalıyordum. 

İşime de geliyordu bu. 450cc'min bedeni müsaade ettiği sürece her gece birbirimizi eğlendiriyorduk. 

Biz de böyle eğleniyorduk... Yapacak bir şey yoktu. 

***

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin