50 Özel Bölüm (Yıldönümü)

152 19 40
                                    

Merhabaaaa! 👋🏻

Bu özel bölüm de minnoş bir okuyucumun isteği üzerine yazılmıştır.

Umarım kendisini tatmin edebilirim.

Biliyorsunuz özel bölümlerde zaman kavramına dikkat etmiyorum. Kimi zaman geçmişe gidiyoruz, kimi zaman şimdiki zamanda oluyoruz... 

Bu bölüm de ne çok geçmiş ne de şu an... Ortada bir zaman dilimi...

Belirtmek istedim sadece. Başlayalım o halde.

Keyifli okumalar.

*

(SeYoung ve Taehyung'un evliliklerinin 2. Yıldönümü)

Evliliğimizin ilk yıldönümünü evde kutlamak zorunda kalmıştık. Malum, SeYoung düğünden iki ay sonra hamile kalınca ilk yıldönümümüzü de henüz yeni doğan oğlumuz JoonHo ile birlikte yapmıştık.

Artık JoonHo bir yaşını geçmişti ve biz evlilik yıl dönümümüzü dışarıda, baş başa kutlayabilirdik.

Bunun için SeYoung'a harika bir sürpriz hazırlamıştım. Kesin bayılacaktı. Ama bunun için birazcık fedakârlık yapmamız gerekiyordu; JoonHo'dan ayrı bir gece geçirecektik.

Bir gece fazla sayılmazdı. Buna dayanabilirdik. Özel günümüzdü sonuçta.

Üstelik JoonHo'yu SeYoung'un teyzesi Ajummaya teslim edecektik; JongGyu amcası EunJin halası hepsi zevkle onunla ilgilenecekti. Gözümüz arkada kalmayacaktı.

Ama yine de Seyoung buna ne diyecekti merak ediyordum.

İşten eve gelir gelmez SeYoung'u öptükten sonra kulağına fısıldadım. "Bebeğim eşyalarını hazırla, gidiyoruz! Yarın erkenden yola çıkıyoruz."

Şaşkın bakışlarını yüzüme sabitlemişti SeYoung. "Ne demek gidiyoruz? Nereye gidiyoruz?"

"Sürpriz! Gidince görürsün!"

Canım sevgilim ayak diriyordu. Çıkacağımız seyahatten vaz geçmemiz konusunda ısrar ediyordu. "Gidemeyiz Taehyung. JoonHo hala diş çıkarıyor, ateşleniyor, hiç keyfi yok. O bu haldeyken nasıl seyahat ederiz?"

Oyun bozanlık yapacağını az çok tahmin ediyordum. O nedenle de ajummayı ve diğerlerini önden ayarlamıştım. "JoonHo'yla gitmeyeceğiz sevgilim. Onu büyük teyzesine bırakacağız. Hem ailemizin doktoru Jin hyung da evde onlarla birlikte olacak. Merak etme sevgilim, oğlumuz kontrol altında olacak. Sadece bir gece için ondan ayrı kalacağız SeYoung. Hadi bebeğim. Reddetme. Bak sen de bayılacaksın bu seyahate!"

Tereddütle bakıyordu hala yüzüme canım karım. Bunda düşünecek ne vardı? İki sene üzerine ciddi anlamda baş başa kalacaktık.

Sevimli yavru köpek bakışlarımı SeYoung'a doğrulttum. Onu etkilemeyi planlıyordum. "Hı? Gideceğiz değil mi sevgilim? Hadi evet de!"

"İyi, peki. Ama sadece bir gece. Daha uzun olmaz Taehyung. Sakın ısrar etme!" demişti SeYoung. İyi tanıyordu beni. Normal şartlar altında gidiyor olsaydık dönmemek için ısrar ederdim ama şimdi oğlumuz vardı, bize ihtiyaç duyuyordu. Onu uzun süre bırakamazdık.

Onayını almamla birlikte SeYoung'u kucaklamıştım. "Tamam asla etmeyeceğim güzeller güzeli, harika karım benim. Sen ne zaman dönelim dersen o zaman döneriz!"

On His PillowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin