Lokantaya geldiğimde derin bir nefes verdim ve içeri girdim. Birkaç masanın dolu olduğu lokantanın kasa tarafında duran sarışın adam yanıma geldi ve "Beliz Akaş, değil mi?" diye sordu.
"Evet. Siz de Savaş Bey olmalısınız," dedim.
Elini bana uzattı ve "Tanıştığıma memnun oldum." dedi.
Elini sıktıktan sonra "Ben de." diye cevap verdim.
"Buyurun, teras tarafına geçelim. Rahatça konuşuruz," dedi.
"Olur," dedim ve teras kısmına geçtim.
Bir masaya karşılıklı oturunca "Gözünüz iyi mi? Kötü görünüyor." deyince "Karşıdan bakınca kötü göründüğünü biliyorum fakat ufak bir kaza geçirdim. O zaman oluştu. Yani serseri falan değilim," dedim.
Bana tebessüm etti ve "Böyle efendi bir kızın serseri olması beklenemez zaten," dedi.
Bu dediğine gülümserken çevreyi inceledim. Ferah ve şık görünüyordu. Böyle bir yerin maaşı da iyi olurdu.
"Beğendiniz mi?" diye soran Savaş Bey'e "Evet, güzel yermiş." dedim.
"Beğenmenize sevindim."
Savaş Bey'i CD'm hoşnut etmiş olmalıydı ki çok ılımlıydı. Aslında kafelerde öyle ufak çalışmalar haricinde pek bir tecrübem yoktu.
"Sizden ümitliyim. Üniversite döneminizde hep başarılıymışsınız. Burada da iyi bir tecrübe kazanacağınızı umuyorum," dedi.
Bu dediği beni onurlandırırken omuzlarımı dikleştirdim ve "Çok sağ olun." dedim.
"Yine de seni bir günlüğüne denemeye almak istiyorum. Eğer bir günlük çalışmanızdan olumlu sonuç alırsam sizi sigortalı çalışanım yapacağım." demesi beni heyecanlandırmıştı.
"Bundan gurur duyarım. Hatta bugün işe başlayabilirim," dedim.
"Peki öyleyse bugün sizin için deneme süresi olsun. Eğer başarılı olursanız sizi üç bin maaşla işe başlatmak istiyorum," dedi.
Bu denilenler artık kötü hayatımdan kurtulacağımı ve normal bir hayat süreceğimi hissettirirken gülümsedim.
"O zaman müsaadenizle işe başlayayım." dedim.
"Ben aşçımıza personel odasını göstereyim o vakit. Önlüğünüzü ve şef şapkanızı taktıktan sonra işe koyulursunuz," dedi.
"Çok sevinirim," dedim ve ayağa kalktım. İş görüşmesinin bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...