Depoya geldiğimizde hevesli olduğumu göstermemek için yüzüme soğuk bir ifade taktım.
Birkaç kişi dönüp bana bakarken onlara dönmedim.
Okan Amca ile deponun önüne geldiğimizde kapının önündeki koruma "Sadece Beliz Hanım," dedi.
"Ben burada bekliyorum." diyen Okan Amca'ya "Tamam," dedim ve içeri geçtim.
İçerideki koruma "Ellerini havaya kaldır, rutin kontrol var," dedi.
Ellerimi havaya kaldırdım ve arama yapmasına izin verdim.
Tam göğsüme dokunacakken arka cebimden çakı çıkardım ve boğazına çakı ile hafif bastırdım.
"Aramayı adam akıllı yapacağın yok," dedim sinirle.
Bana cevap vermezken çakıyı yere attım.
"Üstümdeki tek silah bu. Sanırım artık içeri geçebilirim," dedim.
Koruma "Evet efendim." deyince uzun koridorda yürüdüm ve Okan Amca'nın daha önce anlattığı odanın kapısını çaldım.
İçeriden "Gel." sesi yükselince kapıyı açtım ve içeri girdim.
"Beliz Akaş." diyen adamı "Evet." diyerek onayladım.
Masasının önündeki tekli koltuğu gösterdi ve "Otur," dedi.
Hiçbir şey demeden koltuğa oturdum ve adama baktım.
"Girişte ufak bir olay yaşandı sanırım. Kameradan baktığımda adamıma bıçak dayamıştın," dedi.
"Evet," dedim.
Aslında bu konu hakkında çok konuşurdum ama vaktimi harcamak istemiyordum.
"Sebebini sorabilir miyim?" diye sorunca "Bunun sebebini kendi isteğime göre mi cevaplandırıyorum yoksa sadece kibarlık olsun diye mi soru yönelttiniz?" diye sordum.
"Kibarlık için," deyince "Göğüslerimi elleyecekti," dedim.
"Sadece arama yapmak istiyordu. Buraya sık sık kadın gelmez. Erkekleri aradığı gibi araması normal," dedi.
"Ona bir şey demiyorum zaten. O normal bir biçimde arama yaptı, ben de normal bir biçimde tepki gösterdim," dedim ve zoraki bir tebessüm gönderdim.
"Tamam sakin. Eğer amacı farklıysa icabından geliriz," dedi.
"Tamam," dedim sadece.
İş için geldiğim yerde o adamın salaklığını tartışmak istemiyordum.
"O zaman seninle iş için konuşmaya başlayalım." deyince "Başlayalım," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...