Tesadüf

7.2K 553 232
                                    

Rüzgar Bey odaya geldiğimizde kapısını kapattı ve "Dün gece küçük bir araştırma yaptım," dedi.

"Ne hoş." diye mırıldandım.

"Bazı kamera kayıtlarına baktığımda senin iş için Aslan Lokantası gittiğin tarih ile Savaş Aslan'ın, üvey annenin ve babanın kaybolduğu tarih aynı. Büyük bir tesadüf, değil mi?" diye sordu.

"Evet, öyle," dedim.

Rüzgar tam konuşacakken ondan önce davranıp konuşmaya başladım.

"Sana yaşadıklarımı anlattığımın gecesinde böyle bir araştırma yapman ve Mehmet'in öldürülmesi de büyük bir tesadüf, değil mi?"

Rüzgar soruma gülerken "Tek araştırma yapan ben değilmişim. Ben kendi araştırma sonucumdan senin üçünün de işini hallettiğini düşünüyorum. Ayrıca mafya olduğunu da buldum. Yenilerdensin," dedi.

Bulduğu sonuç gülümsetirken "Peki sen araştırmandan nasıl bir sonuç çıkardın?" diye sordu.

"Mehmet'i senin emrinle öldüğü kesin. Dün arabada adamına ölüm emrini verdin ama benim çıkardığım asıl sonuç daha güzel," dedim.

"Neymiş o sonuç?" diye sorunca "Bana aşıksın," dedim.

"Ne?" diye bağırınca gülerek "Beni taciz eden bir adamı öldürttün, Savaş'ı ise yaşıyor olsa öldürecektin. Beni korumaya çalışman duygulandırdı," dedim.

"Aynen, senin için bitiyorum." demesinin üzerine "Bunu zaten çok belli ettin," dedim.

"Tam olarak hangi işi yapıyorsun? Kaçakçılık, silah tacirliği..."

Gülerek "Neden ilk sen söylemiyorsun?" diye sordum.

"Bağımsız bir mafyayım. Birisinin emri altında çalışmıyorum," dedi.

"Güzelmiş." diye mırıldandım.

"Ee söylemeyecek misin?" diye sorunca "Kiralık katilim," dedim.

"Para uğruna adam öldürüyorsun yani." deyince "Aslında hayır," dedim.

"Ne yapıyorsun öyleyse?" diye sorunca "Şerefsizleri para karşılığı ile öldürüyorum. Adamları değil," dedim.

"Büyük bir fark," diye mırıldanınca "Öyle," dedim.

"Neden para karşılığında?" diye sorunca "Onları öldürebilecek kapasitedeyim ve bu becerimle para kazanmayı tercih ediyorum," dedim.

Rüzgar tam "Öldürdüklerin..." diyordu ki kapının ardından ses geldi.

İfşa olma endişesi bedenimi sararken hızla kurtulmak için çözüm düşündüm.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin