Havaalanına geldiğimizde hızla girişten geçtik. Rüzgar'ın elinden tutarken koşarcasına yürüyorduk ve çoğu kişinin dikkatini çekmiştik.
Antalya uçağının yolcularının bulunduğu yere giderken Selim bize yaklaşmıştı.
Upuzun yolcu kuyruğuna baktım ve Selim'in bizi yakalayacağını fark ederek kuyruktakilere "Herkes iki saniyeliğine bana bakabilir mi?" diye bağırdım.
Herkesin bakışları bana dönünce sesimi düzenlemek için yalandan öksürdüm.
"Halimizi gördüğünüz üzere düğünden kaçtık ve damat birazdan gelecek. Sizden rica etsem bize sıranızı verebilir misiniz? Çok seviniriz," dedim.
Herkes bize sırasını verirken bir adam "Yeter ki sevenler buluşsun," dedi.
Biletlerimizi görevliye verirken adama "Çok teşekkür ederim. İsminiz neydi? İsminizi ileride oğlumuz olursa koymak isterim," dedim.
"Satılmış Çoşkun. İki ismim var." diyen adam ile tökezlerken "Kullanacağımıza emin olabilirsiniz." diye mırıldandım.
Ölsem de bu ismi kullanmam. Kendi çocuğumu sevmiyormuş gibi.
"Geçebilirsiniz." diyen görevli ile Rüzgar elimden tutup piste götüren girişe girmek için yürümeye başladı.
"Beliz!" diye bağıran Selim'e baktım.
"Geri dön! Lütfen! Her istediğini yaparım!" diye bağırdı.
Selim'e alayla güldüm ve "Ben her istediğimi bulunduran birini buldum bile," dedim.
Rüzgar bana bakarak gülümserken ayağımdan topuklu ayakkabılarımı çıkardım ve birini Selim'in kafasına diğerini göğsüne attım.
"Bu topuklu ayakkabılar da iğrenç! Ayaklarımı acıyor bunun yüzünden! Al ayakkabılarını başına çal!" diye bağırdım.
Çevredekiler olayı izlerken Rüzgar beni kucağına aldı ve yürümeye başladı.
"Deli." diyen Rüzgar'a "Ben de seni seviyorum," dedim.
Uçağa binerken "Ben de seni çok seviyorum," dedi.
Rüzgar beni koltuğa oturturken "Seni asla dört çocuğun ile sokakta bırakmam," dedim.
Rüzgar yanıma otururken "Acaba beşinciyi beraber mi yapsak?" diye sordu.
"Hamileyken hamile kalmak pek iyi fikir değil, Rüzgar," dedim.
"Ben dördüncüyü doğurdum çoktan." deyince güldüm.
"Benimle evlenmeyi istiyor musun?" diye sordum.
"Tabii ki istiyorum. Sana deli gibi aşığım." deyince "Evlendiğimiz günün gecesi gelinliğe dokunmana izin vermem fakat bu gelinlikle istediğini yapabilirsin," dedim.
"Dediğin yanlış anlaşılmaya çok müsait." diyen Rüzgar'a "Belki de zaten yanlış anlaşılan şeyi demek istiyorumdur," dedim.
Rüzgar bu dediğime gülerken kafamı omzuna yasladım ve gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...