Sipariş

4.5K 409 212
                                    

"Rüzgar!" diye bağırdım.

Rüzgar anında odaya gelirken üstüme baktı ve gülerek "Biraz bol gelmiş gibi," dedi.

"Hadi canım! Ciddisin sen," dedim.

"Hem de çok ciddiyim." deyince göz devirdim ve "Bana uyacak bir şortun var mı?" diye sordum.

"Geçen kadın reyonundan medium beden şort almıştım. Hemen sana onu vereyim." deyince "Aman ne komiksin. Biraz daha gülersem yüz kaslarım ağrıyacak," dedim.

"Şu an gülümsemiyorsun." demesine karşılık "Komik olmadığı için gülmeyi unutmuş olmalıyım," dedim.

"Üzgünüm ama sana uygun şortum yok," dedi.

"Yine de sağ ol. Şimdi arkanı dön," dedim.

Rüzgar arkasını dönünce şortunu çıkarıp katlamadan dolabına tıktım. Bu sinir bozucu şeyi katlamak istemiyordum.

Aynada kendime baktığımda gerçekten komik duruyordum ama gülüp de Rüzgar'ın diline düşemezdim.

Rüzgar'ın arkasının dönük olduğu aklıma gelince bir anda gülerek sırtına atladım. Rüzgar düşmemem için bacaklarımı tutarken sırıttım.

"Yanlışıkla sırtına düştüm," dedim gülerek.

"Sanırım tavanda geziniyordun." diyen Rüzgar'a "Sanırım." diyerek karşılık verdim.

Rüzgar bu dediğime gülerken "Acıktım," dedim.

"Ne yemek istersin?" diye soran Rüzgar'a "Pizza mı sipariş etsek?" diye sordum.

"Dalga mı geçiyorsun?" diye sorunca "Hayır," dedim. 

"Hadi sen hazırlamak istemedin diyelim. Şef bir..." dedi ve takıldı. 

Kısa bir süre bekledikten sonra "Defne'nin eniştesi bir şef, hatırlatırım," dedi.

"Canım hazır bir şeyler çekmiş olamaz mı?" diye sordum.

"Şöyle düşün. Benim lokantamdasın ve ben sana yemek hazırlıyorum. Bu da hazır olur," dedi.

"Rüzgar uğraşma işte. Canım dışarıdan pizza söylemek istedi," dedim. 

"Sağlıksız sağlıksız şeyler yiyorsun sonra hasta olacaksın." diye söylenmeye başlayınca "Kafana vururum bir tane." diye tehdit ettim.

"Tamam, sen kazandın." deyince gülerek sırtından aşağı atladım ve onu daha da sinir etmek için "Sen sipariş etsene," dedim. 

"Başüstüne." deyince "Aferin," dedim ve oturma odasına geçip oturdum. 

Ben televizyondan film bulup açarken Rüzgar yanıma geldi ve "Sipariş ettim," dedi. 

"Teşekkürler," dedim gülerek. 

Rüzgar "Sipariş ederken çok yoruldum," dedi ve kucağıma yattı. Bu hareketi gülümsetirken saçlarıyla oynamaya başladım.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin