Silah

5K 422 134
                                    

Defne korkuyla aşağı inince "Bodrum katına koşun!" diye bağırdım. İkisi de bodrum katına koşunca arkalarından aşağı indim. 

Yerdeki halıyı kenara çektim ve gizli yer altı odasının kapısını açtım.

"İçeri girin," dedim. 

"Sen de gireceksin, değil mi?" diye sordu Defne. 

"Benim yukarıdaki partiye katılmam lazım," dedim. 

Defne endişeyle "Olmaz öyle şey," dedi.

"Burada oyalanmak işimi zorlaştıracak, lütfen girin şuraya." dedim.

İkisi de sözümü dinleyince "Eğer silah sesleri durulursa dolabı kenara çekin. Orada gizli bir geçit var. Oradan kaçın," dedim. 

Defne "Tamam." deyince gizli bölümün kapısını kapattım ve halıyı geri üstüne örttüm. 

Koşarak üst kata çıktım ve belimden silahımı çıkardım. Cama yaklaştığımda hayatta kalan sekiz adamıma "İçeri girin!" diye emir verdim.

Sekizi de dikkatle içeri girince "Tahmini kaç kişi var? Takviye gerekir mi?" diye sordum. 

"En az on beş kişi," dedi Kemal. Kısa bir süre düşündüm. Hepsini halledecek potansiyeline sahiptik.

"O zaman Kemal yanına bir kişi daha al ve mutfak camından saldırıya cevap verin. Çetin yanına iki kişi daha al ve üst kattaki çalışma odasından çatışın. Geriye kalan üç kişi arka bahçeyi gören bir konuma yerleşsin," dedim. 

Hepsi emirlerimi yerine getirirken koşarak odama çıktım ve dolabımı açtım.

Askıdaki tüm kıyafetlerimi çıkarıp yatağımın üstüne attım ve dolabımın arkasındaki bölümü açtım. Burası gizli silah saklama yerimdi. 

Silahlarıma kısa bir bakış attıktan sonra CheyTac Intervention 408 keskin nişancı tüfeğimi aldım. 

ABD deniz piyadesinin kullandığı bu silah mahsimum iki bin üç yüz metreye kadar hedefi tutturma kapasitesine sahipti. 

Bu bebek en iyi keskin nişancı silahları arasında sayılıyor. Ayrıca iskelet yapısından dolayı beş, altı kilogram ağırlığında.

Daha fazla oyalanmadan çatı katına çıktım ve kendime yer edindim. Buradan hepsini bir bir yiyecektim.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin