"Rüzgar özür dilerim," dedim.
"Ne için?" diye sordu.
Derin bir nefes verdim ve "Selim geldi ve söyledikleri o kadar rahatsız etti ki kafam karıştı. Yanına da bu yüzden gelmiştim. Sonra Seda'yı senin yatağında görünce sinirden kudurdum," dedim.
"Selim mi? Sana bir şey yaptı mı? İyisin, değil mi?" diye sordu.
Dediklerinin farkına varınca "Böyle işi sikeyim! Yine seni düşünüyorum sadece!" diye bağırdı.
"Rüzgar ben gerçekten özür dilerim. Bir anlık sinir ile kırdım kalbini," dedim.
Rüzgar bana bakmazken yüzünü ellerimin arasına aldım ve "Seni seviyorum ve dediklerinin hepsinde haklısın," dedim.
"Sadece eski ezik Beliz olmaktan korktum," dedim.
Rüzgar da yüzümü ellerinin arasına alınca gülümsedim.
"Asla o eski, kötü günlere dönmeyeceksin. Ben yanındayım," dedi.
"Her ne kadar kötüleşsem de yanımda olduğun için teşekkür ederim," dedim.
Rüzgar bana sarıldıktan sonra "Rica ederim, güzel gözlüm," dedi.
Bu dediği hoşuma giderken "Gördüğün rüyada ben de var mıydım?" diye sordum.
"Vardın." diyen Rüzgar'a "Başka ne vardı?" diye sordum.
"Seks." demesiyle onu ittirdim ve "Of Rüzgar!" dedim.
"Sen sordun." deyince yüzümü buruşturdum.
"Şimdi bana Selim olayını anlat. Geldi ve seninle konuştu mu?" diye sordu.
"Geldiğinde sarhoşmuş. Adamlarımdan biri onu fark edince silahını alıp bana getirmiş..."
Anlatmam bittiğinde Rüzgar "Ne kadar benimleyken o sertliğin gitse de o sertlik senin kişiliğinde var. Sadece gerektiğinde kullanıyorsun ve bu özellik çok güzel," dedi.
"Ya başkalarına karşı da yumuşarsam ve öyle aşk kuşları olursak? Birbirimiz ile uğraşıp eğlendiğimiz bu seviyeyi seviyorum," dedim.
"Asla böyle bir şey olmayacak. Söz veriyorum. Bak, hem Selim'e hem de Seda'ya nasıl sert oldun. Demek ki gerektiğinde sert olabiliyorsun," dedi.
"Galiba haklısın," dedim.
"Evet öyleyim. Şimdi daha da haklı bir şey diyeceğim," dedi ve yalandan öksürdü.
"Benim yanımda yatıp uyumaya ihtiyacın var," dedi.
Bu dediğine gülerek yatağa uzandım.
Rüzgar da yanıma uzanınca ona sarıldım ve "Kapıdaki adamına hala sinirliyim," dedim.
"Hangisinden bahsediyorsun bilmiyorum ama yarın istediğini kovarsın," dedi.
Bu dediği hoşuma giderken gözlerimi kapattım ve "İyi geceler," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
Chick-LitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...