Tehlikede

4.1K 349 183
                                    

Rüzgar'dan Devam

"Size yeni bir anlaşma sunmak istiyorum," dedi Hakan.

"Sizi dinliyorum," dedim. 

Telefonunu çıkardı ve telefonunu bana döndürürken "Oğluma karşılık sevgilin," dedi.

Fotoğrafa baktığımda Beliz bir sandalyeye bağlıydı. Her yanı kan içindeydi. 

Ağır bir küfür savururken Hakan gülüyordu. 

"Neredeyse unutuyordum. Eve baskın yiyen tek Beliz değildi. Meriç de baskın yedi. Şu an Defne ile Beliz'den farklı bir yerde esir tutuluyorlar," dedi.

"Şimdi saat dokuza kadar vaktin var. Oğlumu getireceğim yerin sana konumunu atacağım," dedi.

"Oğlunu getirdiğimde bana diğerlerini vereceğinden nasıl emin olabilirim?" diye sordum.

"Olamazsın ama başka şansın da yok," dedi.

Ona saldırmak için ayağa fırlamıştım ki çevreden birçok adam silahını çıkardı.

Hakan adamlarına geri çekilin emri verdi ve "Adımlarını dikkatli at Rüzgar. Sonun baban gibi olacak," dedi.

Hakan yanımdan ayrılırken mekanda daha fazla kalmadan Okan Bey ile buluşacağımız depoya gittim.

"Baskın olmuş." diyen Okan Bey'e "Haberim var," dedim.

"Yasemin hainmiş." derken acı çektiği çok belliydi.

"Bunu sonra düşünürüz," dedim

"Beliz," dedi ve duraksadı.

"Fotoğrafını gösterdi, kanlar içindeydi. Darp edildiği belliydi," dedim.

"Önceliğimiz kim olmalı?" diye sordu.

"Defne olmalı. Defne hariç hepimiz ölmeyi göze alarak bu işe giriştik," dedi.

Okan Bey "Ben de öyle düşünüyordum." derken telefonum titredi.

Telefonumu açtığımda Hakan'ın konum attığını gördüm.

"Tek şansımız bu. Ben oğlunu götürüyorum," dedim.

"Yalnız gitme, yanına birkaç adam al." diyen Okan Bey'e "Tamam," dedim ve içeri geçtim.

Sandalyeye bağlı olan Selim'e sert bir yumruk attım ve "Baban olmasaydı seni gebertmiştim," dedim.

Bana sırıtarak baktı ve "Kız arkadaşın mı tehlikede?" diye sordum.

Ona cevap vermeden sandalyedeki ipleri çözdüm ve "Seni doğduna pişman etmeden çeneni kapat," dedim.

"Sakin ol şampiyon." diyen Selim'in kolundan çekiştirerek depodan çıktım.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin