Masum

9.9K 693 255
                                    

"Gidip üstünü değiştir hadi. Sonra gideceğiz buradan." diyen adama karşı çıkmadım. Tek çarem bu adam gibi gözüküyordu.

Odama gittim ve baştan aşağı üzerimdekileri değiştirdim. Aslında duş almak, Savaş'ın bıraktığı izleri sanki geçecekmiş gibi temizlemek istiyordum.

Geri oturma odasına döndüğümde dört kişinin daha geldiğini gördüm. 

Okan Bey bana bana bakıp gülümsedi ve "Cesetleri ve tüm kanıtları bu ekip halledecek. Üstünden çıkardığın kıyafetler odanda, değil mi?" diye sordu. 

"Evet." diye cevap verdim. 

"Kıyafetlerini de yakarlar. Hiçbir kanıt kalmaz. Şimdi biz gidelim," dedi.

Cevap vermeden onu takip etmeye başladım. Beraber evden çıktıktan sonra apartmanın önündeki arabaya bindik. 

"Seni kendi evime götürmek isterim ama rahat edemem dersen başka bir yere yerleştireceğim." diyen Okan Bey ile kısa bir süre düşündüm.

Tek kalkmak beni delirtecekti. Babamın bile iğrenç davrandığı zamanda gelip işlediğim üç cinayeti de örtbas etmişti. Asıl önemli olan ise beni koruyup kollamıştı.

"Zahmet olmayacaksa size gelmeyi ben de isterim," dedim. 

Adam gözünü yoldan ayırmadan "Ne zahmeti," dedi.

"Bana bir iş teklifinden bahsetmiştiniz. Açıkçası ne kadar tereddütüm olsa da iş teklifini duymak isterim," dedim. 

"Savaş gibi bir düşmanımı öldüren birisine iş teklifi etmeyi düşünmüştüm. Seni bu işlerin içine karıştıramam," dedi.

"Lütfen, ısrar ediyorum." deyince derin bir nefes verdi.

"Örgütümüze katılmanı önerecektim. Kiralık katil olarak." deyince tüylerim ürperdi. 

"Masum bir gençmişsin. Seni bu işlere sokamam," dedi.

Merakla "Kiralık katil olsam kimleri öldürecektim?" diye sordum. 

"Savaş gibi insanları ama bunun bir önemi yok," dedi. 

Derin bir nefes aldım ve "Kiralık katiller silah falan kullanmayı bilmeli, değil mi?" diye sordum. 

"Evet." diye cevap alınca aldığım nefesi verdim. Aklımdan geçen fikri biraz düşündüm. Sanırım bunu istiyordum. 

Okan Bey'e söylemek için ona döndüğümde bana hiç dönmeden "Çıkar o ağzındaki baklayı," dedi.

"Beni kiralık katil yapar mısınız?" diye sordum.  

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin