"Beni çağırmışsınız Beliz Hanım." diyerek gelen korumaya cevap vermeden belimden silahımı çıkardım ve kafasına sıktım.
Seda hızla ayağa kalkınca istifimi bozmadan konuşmaya başladım.
"Senin adamın olduğunu biliyorum, Seda. Şansını zorlamadan otur. Yoksa," dedim ve duraksadım.
Seda gülerek "Yoksa? Beni de mi vurursun?" diye sordu.
Cebimden panzehiri çıkardım ve "Bunu alamazsın," dedim.
Seda "O da ne?" diye sorunca ayağa kalktım ve "Damarlarındaki gezen zehrin ilacı," dedim.
Cümlenin bitmesi ile Seda ayakta durmakta zorlanıyor olmalı ki sandalyeye tutunarak destek almaya başladı.
15 Dakika Önce
"Rüzgar bu kadın evine daha önce de girmiş," dedim.
"Bilmiyorum. Son iki haftadır seni bulmak için işleri çok boşladım," dedi.
"Benim kovmak istediğim koruma Seda'nın adamlı olmalı," dedim.
"Hangisi olduğunu gösterene." diyen Rüzgar ile penceresini açtım ve bahçede yürüyen adamı gösterdim.
"Bu adam bizden biri değil, bekle işe alım olmuş mu diye adamıma sorayım," dedi.
"Tamam," dedim ve sandalyeye oturdum.
Rüzgar kısa bir telefon konuşması yaptıktan sonra "Kesinlikle hain," dedi.
"O zaman Seda'ya ufak bir sürpriz hazırlayalım," dedim ve gizlice arka kapıdan çıkıp arabama gittim.
Arabanın torpido gözünden ne olur ne olmaz diye taşıdığım zehri ve panzehirini alıp geri eve geçtim.
Rüzgar beni karşılayınca birlikte mutfağa geçtik.
Seda'ya gülümseyerek "Çay içer misin canım?" diye sordum.
"Olur." derken gözleri Rüzgar'daydı.
Çayını hazırladıktan sonra "Şeker kullanıyor musun?" diye sordum.
"Bir tane." deyince hem şekeri hem de zehri içine atıp karıştırdım. Bu sırada Rüzgar adamını çağırıyordu.
Şimdiki Zaman
"Bir daha çayına daha çok dikkat et," dedim.
"Bana panzehiri ver." diye zorlanarak konuşan Seda'ya "Ölmen için daha on dakika var. Yani hızlı konuşman gerekiyor. Anlat bakalım kimin adamısın ve planın neydi?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...