Anne

5K 426 201
                                    

Kapıyı açtığımda karşımda orta yaşlarda bir kadın vardı. Yaşının kırklarda olduğunu düşündüğüm kadın simsiyah saçlarından dolayı hayranlık uyandırıyordu. 

"Buyurun," dedim. 

Çekinerek "Okan burada mı?" diye sordu. 

"Değil, ben yardımcı olayım," dedim. 

"Başkası olmaz. Okan lazım," dedi. Kadının hafif titreyen elinin yanında sesi de titriyordu. 

"İyi misiniz? Ben de yardımcı olabilirim," dedim. 

Kadın arkasına baktıktan sonra "Biri beni takip ediyor, burada sadece Okan'ı tanıyorum," dedi. 

"İçeri geç," dedim. 

Kadın korkuyla içeri geçince kapıdaki iki korumama "Evde şu an toplam kaç adamımız var?" diye sordum. 

"Bizimle birlikte on kişi, Beliz Hanım," dedi Çetin. 

"Çetin sen diğerlerine dikkat etmelerini söyle. Kemal sen de yanına birini al ve çevreyi kolaçan et. Evin gözetlenme ihtimali var," dedim. 

İkisi de "Tamam efendim." deyip gidince kapıyı kapattım.

Bir sağa doğru beş adım, bir sola doğru beş adım atarak yürüyen kadına baktım ve "Kimsin?" diye sordum.

"Adım Yasemin Akaş. Okan'ın eski bir dostuyum," dedi. 

Duyduğum isim kafamın içinde yankılanırken hiçbir şey söylemedim. Anne? 

Gözlerim dolarken "Nasıl bir eski dostsunuz?" diye sordum.

"Eski sevgilim." demesi ile bağırıp onca senenin hesabını sormamak için kendimi zor tutuyordum. 

Bir senedir aklıma takılan sorunun cevabını bulacak zamanım vardı. Okan Amca, kadının çocuk için ondan olmadığını söylediğini bana demişti ama benim aklımda hep yalan olma ihtimali vardı. 

"Onunla yakınlaşıp hamile kalmışsınız." diye ortaya yem attım. 

"Bunu nereden biliyorsun?" diye sorunca "Demek doğru. Sadece test etmek istemiştim," dedim. 

"Okan bilmiyor değil mi?" diye sorunca "Bilmiyor," dedim.

"Sormayı unuttum ama sen kimsin?" diye sorunca acıyla "Bahsettiğin kişinin kızıyım," dedim.

Annem olacak kadın buna şaşırılırken dışarıdan ateş sesi duyuldu. Şimdi bu yasak elma işiyle uğraşmaktan daha önemli bir sorunum vardı.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin