Magazin haberleri başlayınca odadaki kimseden ses çıkmadı.
Sunucu "Dün gerçekleşmesi planlanan Selim Altun'un ve Beliz Akaş'ın sürpriz düğününden şaşırtıcı görüntüler elimize ulaştı," dedi.
Selim ile düğün salonuna girdiğimiz andaki görüntüleri gösterdikten sonra videoyu durdurdu ve konuşmaya başladı.
"Selim Altun gülümseyerek yürümesine rağmen gördüğünüz gibi Beliz Akaş gülümsemeden çevresine bakıyor. Birisini arıyor gibi..."
Rüzgar'a "Seni arıyordum geri zekalı," dedim.
Rüzgar bu dediğime gülerken sunucu videoyu devam ettirdi.
Rüzgar salona girip "Durun!" diye bağırınca kendime baktım. Bir anda gözlerim ışıldamıştı.
"Rüzgar!" diye bağırdığım yerde Selim'in surat ifadesi... Harika.
Rüzgar işaret parmağı ile beni göstererek "Sen, Beliz Akaş. Benden başka bir adamla evlenemezsin. Beni dört çocuğum ile sokağa bırakamazsın!" diye bağırdığı kısmı izleyince tekrar güldüm.
Ben Rüzgar'ın bu dediğine gülerken sunucu videoyu tekrar durdurdu.
"Düğünün başından beri gülümsemeyen Beliz Akaş, Rüzgar Koç'u gördüğünde nasıl da aşk ile bakıyor?" diye sordu.
Sandalyede oturan ikinci sunucu ,Galiba adı Meryem'di, konuşmaya başladı.
"Sevdiği kadın neredeyse evlenecekken onu durdurması ve söylediği sözler çok romantik. Tabii şu son cümlesi hariç."
İlk sunucu gülerek "Sanırım o anın heyecanı ile biraz fazla abartmış," dedi.
"Sevdiğim kadın elden gidecekti." diyen Rüzgar'a gülümsedim.
Videonun devamını da izleyince Defne "Çok romantik," dedi.
Ona cevap vermeden sunucuları izlemeye devam ettim.
"Beliz Akaş niye sevmediği bir adam ile evlenecek duruma geldi? Hem de bir anda," dedi ilk sunucu.
Adının Meryem olduğunu sandığım ikinci sunucu "Bence işin içinde zorlama var," dedi.
"Bilemiyorum. Belki de yanlış verilen bir karardır," dedi ilk sunucu.
"Ne olursa olsun şu an sevenler buluştu ve onların birbirleri ile konuşma tarzı olsun, bakışları olsun çok tatlı. Umarım mutlu olurlar," dedi ikinci sunucu.
Magazin haberleri başka bir habere geçerken sunucunun son dediğine "Umarım." diye mırıldandım.
Rüzgar'a baktığımda o da benim gibi "Umarım." diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...