İstisna

4.3K 400 513
                                    

Evet, benim niye kalmamı istedin?" diye soran Rüzgar'a  "Açıkçası uykum yok. Sohbet ve çok insan olması bunalttı. Ben de yalnız sohbet edebiliriz diye düşündüm," dedim. 

Rüzgar bu dediğime gülerken "Ee ne konuşacağız?" diye sordum.

"Birbirimiz hakkında sorular sorabiliriz." diyen Rüzgar'a "O zaman ben sormaya başlıyorum," dedim. 

"Başla." diyen Rüzgar ile kısa bir süre düşündüm. 

"Doğum günün ne zaman?" diye sordum.

"10 Aralık." deyince "Yay mı oluyordu?" diye sordum. 

"Sanırım öyleydi," dedi.

"Ben de ikizlerim. Doğum günüm 29 Mayıs," dedim.

"Yay ile ikizler burcu yakışır." diyen Rüzgar'a "Daha burcunu doğru düzgün bilmiyorsun. Uydurma," dedim. 

"Uydurmuyorum." deyince "Araştıracağım," dedim.

Rüzgar cebinden telefonunu çıkarıp bana verdi ve "Şifresi 739182," dedi. 

Telefonunu çekinmeden bana verip şifresini söylemesi duygulandırırken internete girdim. Yay erkeği ve ikizler kadınını araştırdığımda çıkan ilk sonucu içimden okumaya başladım.

"Yay ve ikizler çok eğlenceli ve sosyal bir çift olurlar. Dünya turuna çıkan çiftlerden biri olma ihtimalleri çok yüksektir. Arkadaş ortamlarında da imrenilen bir çift olurlar. Gerek birbirlerine karşı olan anlayışları gerek uyumları bakımından en örnek çiftlerdir. Hem bu kadar özgür olup hem de nasıl bu kadar uyumlu bir çift oldukları merak edilir."

Sonuç hoşuma gitmezken Rüzgar telefona bakmaya çalışıyordu. 

"Bu sitede düzgün yazmıyor. Başka siteye bakacağım," dedim ve ikinci siteye girdim.

"Bu iki burç çok iyi anlaşacaklardır. Hayattan ve ilişkiden beklentileri benzerlik taşır. Yay da hareketlidir ikizler de hareketlidir. Ve her ikisi de eğlenmeyi sever ve eğlenmeyi bilir. Bulundukları anın tadını çok iyi değerlendirirler. Gereksiz tripler ve alınganlıklar olmaz."

"Ee." diyen Rüzgar'a "Bu site de yanlış," dedim. Üçüncü siteye girdiğimde pek farklı bir sonuç yoktu. 

"Yay erkeği ve ikizler kadını sosyal ve seyahat etmeyi seven bir çift olacaktır. Aralarındaki uyum onları evliliğe götürecektir. İki kişi de sıcakkanlıdır. İki burcunda özgürlüğe verdiği önem büyüktür. Bu anlamda da kısıtlama yaşamadan güzel bir evlilik yaşamı sürebilirler."

"Sanırım tahminim doğru değil." diyen Rüzgar'a "Evet," dedim ve telefonunu kapatıp geri verdim. 

"İstisna olacağız o zaman." deyince kalbim hızlanmaya başladı. 

Rüzgar bana yavaşça yaklaşıyordu ki sabredemeden aramızdaki mesafeyi kapattım ve dudağımızı birleştirdim.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin