Gelişme

4.2K 380 234
                                    

Sabah uyandığımda Rüzgar daha uyuyordu. Yavaşça hasta yatağından kalktım.

Dikiş yerine baktım hafifçe. Geçmesi zaman alacak gibiydi.

Telefonum çalınca arayana baktım. Adamlarından biri arıyordu. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Beliz Hanım, hastanedesiniz biliyorum ama önemli bir gelişme oldu," dedi.

"Seni dinliyorum," dedim.

"Hakan Altun bugün saat yedide Rüzgar Koç ile buluşma ayarlamış." deyince kaşlarımı çattım.

Uyuyan Rüzgar'a bakarken "Nerede buluşacaklarmış, konum at," dedim.

"Atıyorum Beliz Hanım." deyince "Ayrıca benim emaneti de hazırla," dedim.

"Başüstüne."

"Başka bir şey var mı?" diye sordum.

"Yok." deyince telefonu kapattım.

Rüzgar'ın yanına oturdum ve yavaşça saçlarını okşadım.

Bir anda tokat atınca hızla yataktan kalktı.

Bana anlamayarak bakarken "Uyan diye yaptım," dedim.

Aslında bana haber vermeden buluşma ayarladı diyeydi ama olsun.

"Elinin kuvvetli olduğunu unutmamalısın," dedi.

"Gel öpeyim," dedim.

Sırıtarak bana yaklaşırken kafasına bir tane vurdum ve "Git, çıkış işlemlerini hallet," dedim.

"Sevgilinim ben senin. Az güzel davran," dedi.

Rüzgar sevgili deyince ona döndüm ve "Gerçekten sevgili miyiz?" diye sordum.

"Yok seni öptüm ama kardeşim olarak görüyorum," dedi.

"Dalga geçme. Bir anda sevgili deyince tuhaf geliyor," dedim.

Rüzgar dudağıma küçük bir öpücük bıraktı ve "İstersen kekolaşıp tek benim kadınımsın falan diyebilirim," dedi.

Gülümseyerek "Defol git," dedim.

"Emir anlaşıldı," dedi ve odadan çıktı.

Bu tavırları sırıtmama sebep olurken aklım buluşmadaydı. Bana söylememiş olmasının cezasını ağır çekecek.

Üstümü başımı düzelttikten sonra odadan çıktım ve babamı aradım.

Telefonu ilk çalıştı açınca "Hastaneden çıkış yapıyoruz, haberin olsun," dedim.

"Tamam. Bu arada yanında kalacaktık ama o delikanlı ile beraber uyuyunca rahatsız etmemek için gittik," dedi.

"Seni çok seviyorum," dedim gülerek.

"Ben de seni. Madem Rüzgar ile yakınsınız. Yarın bize akşam yemeğine gelsin," dedi.

"Tamam," dedim gülümseyerek.

"Şimdi işim var kapatıyorum." diyen babama "Görüşürüz," dedim ve telefonu kapattım.

Rüzgar da yanıma gelince elini tuttum ve "Gidelim," dedim.

"Umarım hastaneden çıkıyorsun diye her şeyi yapabileceğini düşünmüyorsundur. Dikişlerine son derece dikkat etmelisin," dedi.

"Sonra nasihat çekersin. Açım ve canım pizza çekiyor," dedim.

"O pizzayı yemeden durmayacaksın, değil mi?" diye sordu.

Gülerek "Olabilir," dedim.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin