Endişeyle "Bilmiyor muydun?" diye sorunca "Biliyor gibi mi gözüküyorum?" diye sordum.
"Of, özür dilerim. Biliyorsun sanmıştım," dedi.
Ofladım ve "Gidebilir miyim?" diye sordum.
"Tabii." deyince hiçbir şey demeden depodan çıktım ve beni bekleyen Okan Amca'ya baktım.
Gülümseyerek "Nasıldı?" diye sorunca "İşi aldım," dedim.
Okan Amca buna sevinirken "Neden söylemedin?" diye sordum.
"Moralin bozulur, işi almanda sıkıntı çıkar diye bekledim," deyince sıkıca ona sarıldım.
Yaklaşık bir dakika öyle kaldıktan sonra bir adım uzaklaştım ve "Nereye gidiyorsun?" diye sordum.
"Sadece yurt dışına olduğunu söyleyebilirim." deyince "Ne kadar kalacaksın o zaman?" diye sordum.
"Bilmiyorum. Ne kadar hızlı halledebilirsek. Belki bir hafta belki bir yıl." demesi ile ne söylemem gerektiğini şaştım.
"Gitmesen olmaz mı?" diye sordum.
"Görev, biliyorsun." diye konuşmaya başlayınca derin bir nefes verdim.
"Seni çok sevdiğimi bil," dedim gülümseyerek.
Okan Amca bu dediğime gülümserken "Ben yokken en iyisi olmanı istiyorum ve kendine çok dikkat et," dedi.
"Sen de öyle." dedikten sonra ortamda bir sessizlik oldu.
"Ne zaman gideceksin?" diye sordum.
"Şimdi yola çıkmam lazım. Bir saate uçak kalkıyor," dedi.
Bu beni afallatırken "Anladım." diye mırıldandım.
"Kendi dalında bir meslek bulmaya çalış. Eğer bulamazsan benim şirkete git ve yerime bakan kişiyi bulup ona adını söyle. Sana iş ayarlar," dedi.
"Tamam. Teşekkürler," dedim.
"Sonra görüşürüz o zaman." deyip arkasını dönmüştü ki "Okan Amca!" dedim.
Bana dönünce "Teşekkür ederim," dedim.
"Daha kaç kez daha teşekkür edeceksin?" diye sorunca "Bu başka bir şey içindi," dedim.
"Ne için?" diye sordu.
Derin bir nefes aldım ve "Bana babalık yaptığınız için teşekkür ederim. Sizinle tanışana kadar hiç baba sevgisi görmemiştim," dedim.
"Benim yaptığım bir baba sevgisi ile eş görülemez ama rica ederim. Harika bir öğrenciydin," dedi.
Gülümseyerek "Sağ ol," dedim.
"Sen de geç olmadan eve dön. Bu arada buradaki istediğin herhangi bir adama söylersen seni eve bırakır," dedi.
"Ben hallederim, hadi sen git," dedim.
Arabaya binip gidince derin bir nefes verdim. Sanırım uzun bir yürüyüş iyi gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...