Hastaneye geldiğimde Rüzgar'ın kaldığı odayı öğrendim ve yanına gittim.
Odaya girdiğimde Rüzgar yarı oturmuş bir şekilde telefonla uğraşıyordu.
"Doktor amca sana telefonla oynamaman gerektiğini söylemedi mi?" diye sordum.
Gülerek bana bakınca yanına gittim ve yatağın ucuna oturdum.
"Buraya geleceğini tahmin etmiyordum." deyince gülerek "Sadece ne olduğunu merak ettim," dedim.
"Ve benim buna inanacağımı mı düşündün?" diye sordu.
"Gerçekleri söylüyorum sadece," dedim.
"Gerçekleri söylerken neden misafir sandalyesine oturmak yerine hasta yatağıma oturdun? Bana daha yakın olmak için mi?" diye sordu.
Orta parmak çektim ve "Bunun için," dedim.
"Duygulandırıyorsun." deyince "Geri giderim," dedim.
"Defne'nin eniştesiyim ben. Terk edemezsin," dedi.
"Boş yapma da anlat, nasıl oldu?" diye sordum.
"Düşmanlarımdan birinin işiymiş," dedi.
Merakla "Kim o?" diye sordum.
"Hakan Altun." deyince küfrettim.
"Biraz adı duyulmuş bir düşman, biliyorum." deyince "Geri zekalı adam seni şu zamana kadar lime lime etmedi diye sevinmelisin. Ne yaptın da adamı kızdırdın?" diye sordum.
Hakan Altun oldukça duyulmuş ve korkulan bir mafyaydı.
Rüzgar tam bir şey diyecekken kapı çaldı ve içeri bir doktor girdi.
"Rüzgar Bey tüm test sonuçlarınız geldi. Bir sorun gözükmüyor, bir şikayetiniz yoksa çıkış yapabilirsiniz," dedi doktor.
Ben yataktan kalkarken Rüzgar doktor ile konuşuyorlardı.
Doktor odadan çıkmadan önce "İyi olmanıza rağmen bir gün yatıp dinlenmenizde fayda var," dedi.
Doktor odadan çıkarken Rüzgar yatakta doğruldu ve "Sevgilin iyiymiş, mutlu olmalısın," dedi.
"Bir dahakine arabanı ben bozacağım. Belki bende ölürsün," dedim.
"Ben de seni çok seviyorum." deyince yüzümü buruşturdum.
"Evine bırakmamı ister misin?" diye sordum.
"İyi olur aslında. Dinlenmem gerekiyor," dedi.
"İyi." deyip odadan çıkarken Rüzgar kolunu omzuma attı ve "Daha yeni kaza yaptım, destek almam lazım," dedi.
"Hazır hastanedeyken seni ameliyatlık yapayım mı?" diye sordum.
Rüzgar yavaşça kolunu çekerken "Aferin," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...