Meslek

7.9K 561 209
                                    

Eve geldiğimde kapıyı açarken bir koruma yanıma geldi ve "Beliz Hanım sizin için aşçı arayan lüks lokantaların numaralarını bulup listesini yaptım," dedi.

Elinde tuttuğu dosyayı aldım ve "Sağ ol," dedim.

"Görevim Beliz Hanım." deyince "Tamam, gidebilirsin," dedim.

"Peki efendim." deyip gidince eve girdim ve oturma odasına gittim.

Kendimi koltuğa atarken ofladım. Evde tek başıma sıkılacaktım.

Korumadan aldığım dosyayı açtım ve lokantalara bakmaya başladım. Hepsi hakkında bilgiler yazılmıştı.

Deniz mahsulleri ile ünlü bir lokanta dikkatimi çekerken telefonumu çıkardım.

Tüm lokantalarda şansımı deneyecektim ama bu lokanta hem yeni açılmıştı hem de adı duyulmuştu.

Numarasını çevirdim ve beklemeye başladım. Acaba lokantanın mı sahibinin mi numarasıydı? Keşke aramadan önce sorsaydım.

"Flora Lokantası. Size nasıl yardımcı olabilirim?" diye soran adama "Aşçı aradığınızı duydum. Ben de gastronomi mezunuyum. Gelip iş için görüşmem mümkün mü?" diye sordum.

"Bugün içerisinde gelebilir misiniz? İş görüşmesi için başkaları da gelecek," dedi adam.

"Memnuniyetle," dedim.

"Bu numaraya konum atmamızı ister misiniz?" diye sorunca "Yok," dedim.

İş istediğim yerin konumunu bile bilmemek saçma olurdu.

Onlara yerlerini bilip iş ile ilgilendiğimi hissettirmek istiyordum.

"Tamam, bekliyoruz." deyince "İyi günler," dedim ve telefonu kapattım.

Ayağa kalktım ve odama çıktım.

Adamın sesi aklıma gelirken sırıttım. Hani böyle çapkın insanların konuşmasına, sesine bu çapkınlık yansır ya, bu da öyleydi.

Biraz dekolte versem aklını çelebileceğimi düşünüyordum.

Dolabımı açtım ve içeridekilere göz gezdirmeye başladım.

Yırtık kotumu ve gömlek tarzı büstiyerimi giydikten sonra aynada kendime baktım. Bence çok güzel olmuştu. (Kombin medyada var)

Saçımı açık bıraktıktan sonra üstüme ceket alıp ayakkabı dolabımı açtım.

Zaten benim amacım dekolte vermek, topuklu ayakkabı abartıya kaçar.

Beyaz sporlarımı alıp giydikten sonra evden çıktım.

Umarım bu lokanta olur da uğraşmadan işi hallederim.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin