Kaybedeceksin

3.5K 293 120
                                    

"Beliz!" diye bağıran Selim'e baktım.

Yanında adamlarımdan biri vardı. Kolundan tutmuştu.

"Efendim, sarhoş bir biçimde gelmiş. Üstündeki silahı aldık," dedi adamım.

"Selim'i bırak ve git," dedim.

Adamım dediklerimi yapınca Selim'e baktım. Çok acınası bir haldeydi.

Yüzüne sert bir yumruk attım ve "Sen beni seks oyuncağı yapmayı düşünüyordun ya, ben seni dayak manyağı yapacağım," dedim.

Selim sallanarak yanıma geldi ve "Sadece bir şans," dedi.

"Bir şans ver bana."

"Sarhoşken daha da çekilmiyorsun," dedim ve kolundan tutarak eve soktum.

"Baba!" diye bağırdım.

Seslenişim ile aşağı inen babam merdivenlerden Selim'e baktı.

"Sarhoş olup gelmiş. Misafirhanenin yanındaki depoda işini hallediyorum," dedim.

"Bir şey olursa bana haber ver," dedi.

"Tamam," dedim ve Selim'i çekiştirerek depoya geçtim.

Burada genellikle araç gereçleri bulunduruyorduk.

Selim'i sertçe yere ittirdim ve "Ölmeden önce son bir sözün var mı?" diye sordum.

"Kendini harcıyorsun," dedi.

"Nasıl?" diye sordum.

"Güçlüsün, sertsin, mafyasın, akıllısın ama sırf Rüzgar'a olan aşkından bunları kaybedeceksin," dedi.

"Nasıl kaybedebilirim?" diye sordum.

"O adamın seni bozduğunun farkında bile değilsin. Bir romantikleşmeler, cıvık cıvık aşk, bağlanma... Sertliğini kaybettin bile," dedi.

Bu dediği canımı sıkarken belli etmeyerek "Ee ne yapalım? Sen de canını kaybediyorsun," dedim.

"Unutma Beliz, babanın başına ne geldiyse aşkından dolayı geldi," dedi.

Ona sinirle yumruk attım ve "Hangi işkenceden başlayalım?" diye sordum.

Selim cevap vermezken "Bence dilin çok uzadığı için dilini halledelim," dedim ve dil koparıcıyı aldım.
(Medyada aletin fotoğrafı var.)

"Eski zamanlarda kullanılan bir alet." diye mırıldandım.

Üzerinde uygulanan kişinin dilini tek hamlede kusursuz şekilde kesmek için geliştirilen bir aletti.

Ağız açıcı adı verilen bir aletle üzerinde uygulanmak istenilen kişinin ağzı zorla açılıyor ve dili kavrayacak şekilde demir dil koparıcı yerleştiriliyor.

En sonda vida da sıkılınca dil tek hamlede kopuyor.

Selim bana korkuyla bakarken işkenceye başladım.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin