Meriç telefonu ilk çalışta açınca "Efendim Defne," dedi.
"Meriç benim," dedim. Annem olacak kadının yanında ismimi söylememek için dikkat ediyordum. Kızı olduğumu anlayabilirdi.
"Bir sorun mu var? Defne iyi mi?" diye sordu endişeyle.
"Eve baskın yedik. Hepimiz iyiyiz ama eve iyi bir temizlik lazım. Buraya en iyisinden bir ekip gönder," dedim.
"Yaranız yok, değil mi?" diye sordu Meriç
"Yok, merak etme. Sadece kavga esnasında ufak çizikler," dedim.
Defne yalan söylediğim için bana kızgınlıkla bakarken "Büyük depoya geliyoruz. Benim için Rüzgar'a da haber ver," dedim.
Meriç "Tamam." deyince "Orada görüşürüz," dedim ve telefonu kapattım.
Telefonu geri Defne'ye verdim ve "Buradan ayrılıyoruz. Hızlı olun," dedim.
Defne bana baktı ve "Kollarına bakılması gerekiyor," dedi.
Kollarımı onlara uzattım ve "Cam parçası var mı?" diye sordum.
Annem olacak kadın kollarıma dikkatle baktı ve "Yok, merak etme," dedi.
"İyi o zaman gidelim," dedim ve yukarı kata çıktım. Girişteki dolaptan ceketimi alıp giydim ve evden çıktım.
Arabaya binince kadın yanıma, Defne arka koltuğa oturdu.
Arabayı çalıştırırken Defne'nin telefonu tekrar çaldı.
Defne telefonu bana uzattı ve "Rüzgar Bey arıyor," dedi.
"Telefonu açıp hoparlöre alır mısın?" diye sordum.
Defne "Tabii," dedi ve dediklerimi yaptı.
Rüzgar endişeyle "Alo, Defne. Beliz yanında mı? Çatışma çıkmış," dedi.
"Rüzgar seni duyabiliyorum ve bana bu kadar aşık olduğunu belli etme," dedim gülerek.
"Sen nasıl hala durumu şakaya vuruyorsun? Yaralanmadın, değil mi?" diye sordu.
"Merak etme, iyiyim. Şu an büyük depoya gidiyoruz," dedim.
"Meriç de söyledi bunu. Ben de yoldayım," dedi.
Tam bir şey diyecekken yanımdaki kadının bana şaşkınlıkla baktığını gördüm. Rüzgar başta adımı söylemişti, anlamış olmalıydı.
"Kim yapmış bunu?" diye sordu Rüzgar.
"Hakan," dedim.
"Onun peşinde olduğunu anlayamaz ki." deyince "Benden dolayı değil, başkasından dolayı bana saldırdı. Tam detayları ben de bilmiyorum. Büyük depoda konuşuruz," dedim.
"Tamam , dikkatli olun." deyince gülümsedim ve "Sen de dikkatli ol," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...