"Soldan mı girmem gerekiyor?" diye soran Rüzgar Bey'e "Evet," dedim.
Sola dönerken "Sizi ne korkuttu da kendinizi korumak için böyle şeyler öğrendiniz?" diye sordu.
"Geçen sene işverenim tarafından tecavüze uğradım." dememle şaşkınlıkla bana baktı.
Şaşkınlığının sebebi böyle çekinmeden direkt söylememdi.
"Aptallık edip size böyle sordum, hatırlattım. Kusura bakmayın lütfen." deyince "Problem yok, alıştım," dedim.
"Konuyu değiştirmemi ister misiniz?" diye sordu.
"Gerek yok," dedim.
Hiçbir şey diyemezken acıyla güldüm. O gün yaşadıklarım aklıma geliyordu.
"İş görüşmesinden sonra beni test etmek için bir günlüğüne işte çalıştırdı. İşten çıktığımda saat geçti. Eve bırakmayı teklif etmesine rağmen reddettim fakat sonra yanıma gelip birkaç şerefsizin beni gözetlediğini, güvenle eve gitmem için arabasına gelmesini teklif etti," dedim ve derin bir nefes verdim.
"Ben de o korkuyla arabasına bindim ama o evime götürmek yerine arabayı ıssız bir yere çekti," dedim.
"Kurtulmayı başarmışsınız," dedi.
"Telefonu çalınca arabadan inmek zorunda kaldı. Öyle kaçtım," dedim.
"Hapse girdi mi? Öyle bir şerefsiz sokaklarda elini kolunu sallayarak gezmemeli," dedi.
"Ne oldu ona, bilmiyorum. Ondan sonra hiç görüşmedim," dedim.
"Nasıl? Şikayetçi olmadınız mı?" diye sordu.
"O sıralar üvey annem ve babamla yaşıyordum ve hayatım mükemmel değildi. Şiddet görüyordum. Onlara olanları anlatsam bile beni değil o adamı tutarlardı," dedim.
"Size işveren o adamın adı neydi?" diye sorunca bir tuhaf oldum.
O şerefsizin adını uzun zamandır anmamıştım.
"Savaş Aslan."
Ortamda bir sessizlik oluşmuştu ki "Niye bana anlattınız?" diye sordu.
"Birine anlatmam lazımdı ve karşıma ilk siz çıktınız," dedim.
"Patronun olabilirim ama ne zaman dertleşmek istersen konuşabiliriz ya da bir şeye canın sıkılır, bana ulaşmaktan çekinme," dedi.
"Teşekkür ederim," dedim.
Rüzgar Bey "Rica ederim." derken bizim eve gelmiştik.
"Burası, evim."
Rüzgar Bey arabayı park edince arabadan indim ve "Tekrardan teşekkür ederim," dedim.
"Rica ederim." demesinin üzerine kapıyı kapattım ve evime doğru yürüdüm.
Bana karşı tutumu artık daha kibar olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...