Hata

4.9K 438 127
                                    

Okan Bey şaşkınlıkla "Bir senedir sevdiğim kadının kızı yanımda mıydı?" diye sordu.

"Sadece sevdiğin kadının kızı değil, senin de kızın. Yalan söylemiş sana, sendenmiş bebek. Ben onca sene boşuna dayak yemişim," dedim gülerek.

İlk kez böyle gülüyordum. Acı ile güldüğüm çok olmuştu ama bu hepsinden daha çok duygu barındırıyordu. 

Okan Bey, anneme döndü ve "Doğru mu dedikleri?" diye sordu.

Annem "Evet." deyince sinirlerim daha da arttı. 

"Keşke doğurmasaydın da sen de ben de rahat etseydik!" diye bağırdım ve depoya doğru yürümeye başladım.

"Beliz, gitme." diyen anneme döndüm.

"Sen bana gitme mi dedin?" diye sordum. 

Kimseden ses çıkmazken "Küçücük çocukken beni bırakıp giden sen değil miydin!" diye bağırdım sinirle. 

"Ben daha o küçük yaşta dayak yemeye başladım. Hayatım mahvoldu lan! Kaçtın diye sana kızmıyorum. Ben de öyle bir adamla evli kalmak istemezdim ama kendi çocuğumu geride bırakmazdım," dedim. 

Gözlerim dolarken "Eğer o gün beni yanına almış olsaydın neler olmayacaktı biliyor musun? Okulda dışlanmayacaktım, şiddet görmeyecektim, çok kez ölüm tehlikesi yaşamayacaktım, katil olmayacaktım!" diye bağırdım. 

Annemin kafası öne eğilirken sinirle yanına gittim ve fısıldayarak "Eğer o gün beni yanına almış olsaydın neler olacaktı biliyor musun?" diye sordum.

Hayır anlamda kafasını sallayınca "Bekaretim olacaktı, vicdanım olacaktı, affedici olacaktım. En önemlisi de ne, biliyor musun? Bir annem olacaktı." diye fısıldadım. 

Ağladığını görünce "Bu zamana kadar seni hiç suçlamamıştım ama aptallık etmişim. Şiddet görmemin, tecavüze uğramamın, katil olmamın ve yaşadığım her şeyin sorumlusu sensin." diye fısıldadım. 

Annem daha da gerilirken herkesin duyabileceği bir ses tonunda "Hani sen bir hata yaptın, kocanı aldatıp bana hamile kaldın ya. Aslında senin daha büyük bir hatan var. O hata da beni yaşatman, öldürmemen," dedim. 

Herkes bana şok olmuş bir şekilde bakarken "Şu an yaşama sebebin ne biliyor musun?" diye sordum ve Okan Bey'i göstererek "Bu adamın hatrına," dedim.

Bana hiçbir şey demezken "Ben bu adamın hatrına seni öldüremiyorum ama umarım yakın zamanda ölürsün," dedim ve arkamı dönüp depoya girdim.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin