"Kimsin sen?" diye sordum.
"Annenim." deyince "Anneliğine de sokayım. Planın ne?" diye sordum.
"Yıllar önce Okan'ı sevdiğim için mi onunla yakınlaştım? Hayır. Tek amacım duygularıyla oynayıp öldürmekti fakat senin yüzünden tüm plan alt üst oldu!" diye bağırdı.
"Görevin buydu ama bana hamile kaldın," dedim.
"Senin yüzünden Hakan Bey başta olmak üzere herkes cezalandırdı!" diye bağırdı.
Derin bir nefes verdim ve "Sana beni doğurmanın hata olduğunu söylemiştim," dedim.
"Seni doğurmak istediğimi mi sandın? Ben hamile kalınca planı değiştirdiler. Dediler ki Okan'ın önce kızını öldürüp acı çektiririz," dedi.
Sinirden yumruklarımı sıkarken "Savaş ile tesadüfen mi tanıştın sanıyorsun? Biz ayarladık. Okan'ın Savaş'ı takip ettirdiğini biliyorduk. Savaş sana tecavüz edince Okan her türlü seninle iletişim kuracaktı," dedi.
"Kapa çeneni!" diye bağırdım.
"Okulda niye dışlanıyordun? Senin hakkında dedikodu çıkardık. Herkes seni hastalıklı bir oruspu sanıyordu," dedi.
Gözlerim dolarken "Sana kapa çeneni dedim!" diye bağırdım.
"Üvey baban niye seni dövüyordu? Çünkü bir piç* olduğunu ama seni bırakırsa kendisini öldüreceğimi söyledim. Her şeye o kadar sinirlenmişti ki yıllarca seni döveceğini biliyordum," dedi.
"Şimdi yıllar önce istediğim şeyi gerçekleştireceğim," dedi ve belinden silahını çıkardı.
Ben de belimden silahımı çıkarmıştım ki "Silahının mermileri çoktan çıkartıldı," dedi.
Doğruyu söylüyordu. Sinirle silahı ona fırlattım. Yana kayıp silahtan kurtulunca güldü.
İçeri adamları girerken tezgahın üzerinden şef bıçağını aldım ve onlara doğrulttum.
Gülerek "Bir silaha karşılık bıçak mı? Ciddi misin?" diye sordu.
Bıçağı sinirle ona fırlattığımda kenara kaydı. Bıçak kapının kenarına saplanırken hafif sallandı.
"Ya teslim ol ya da öl," dedi.
Ellerimi havaya kaldırdım ve "Teslim oluyorum," dedim.
Şimdi bana yaklaştığında kolunu döndürüp kendime kalkan etsem anca bahçe kapısına kadar kaçabilirdim.
Diğer yolları da düşünürken hepsinde öleceğimi fark ettim. Adamlardan biri ellerimi bağlayıp kolumdan tutunca hiçbir şey yapmadım.
Yeni geçirdiğim ameliyat ve dikişlerim benim dejavantajımdı. Hiçbir kavgayı kazanamazdım.
* Piç küfrünün buradaki kullanımındaki anlamı "Anasıyla babası arasında yasal bir evlilik bağı olmaksızın dünyaya gelmiş olan çocuk."tur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...