Hepimiz masaya oturunca babam söze başladı.
"Hakan eskiden bizimle birlikte çalışırdı fakat yaptığı hatalardan dolayı onu işten attık."
"Kin falan mı beslemiş?" diye sordu Meriç.
"Kin beslemiş olsa bu kadar beklemezdi," dedi Rüzgar.
"Gittiğim görevde Hakan'ın mekanını talan ettim. Bu da onu kızdırdı. Sonra Beliz'in de Hakan'ı öldürmesi gerektiğini duyunca geri döndüm," dedi.
"Çatışmanın kendi suçun olduğunu söylemiştin, nasıl?" diye sordum.
"Hakan'dan tehditler alıyordum. Sevdiğim insanları öldüreceği hakkında," dedi.
"Hakan benim için adamlarını göndermemişti," dedim ve annemi kast ederek "Bu kadını öldürmek istiyorlardı," dedim.
"Hakan'ın işini halledene kadar seni korumamız lazım, Yasemin," dedi babam.
"Buradan birkaç koruma atarız," dedi Meriç.
"Aslında benim başka bir düşüncem var. Ne kadar yaşananlar hoş olmasa da Yasemin'in yanımızda kalması daha iyi." diyen babam ile derin bir nefes verdim.
Haklıydı. Onu en çok yanımızdayken koruyabilirdik.
"Mantıklı," dedim.
Defne'nin bana baktığını görünce onun da korunması gerektiğini hatırladım.
Kız olaylarla alakası yokken hiç yoluna gidebilirdi.
"Şu sıralar Defne yanımızda kalırsa tehlikeye girebilir," dedim.
"Kalacak bir yer ayarlarız," dedi Rüzgar.
"Aslında benim daha iyi bir fikrim vardı," dedim sırıtarak.
Meriç diyeceğimi anlamış olmalı ki gülümsüyordu.
"Meriç tek başına kalıyor diye biliyor. Bir süre onda kalabilir. Hem Meriç Defne'yi koruyabilir," dedim.
Defne utanırken Meriç "Ben çok memnun olurum," dedi.
"Şey siz böyle iyi olacak diyorsanız benim için de uyar," dedi Defne.
"Tehlikede olduğunu belirtmen için sana bir şifre bulmalıyız," dedim.
"Havin, olur mu?" diye soran Defne'ye "Olur da anlamı ne?" diye sordum.
"İkinci ismim. Kimlikle yazmıyor ama akrabalar hep Havin der. Tehlikedeyken Havin ismimi kullanırım," dedi.
"Mantıklı," dedi Rüzgar.
"Başka bir sorun kalmadıysa herkes evlere dağılabilir," dedi babam.
"Bizim evin kendisi biraz dağılmış olabilir," dedim.
"Diğer eve geçeriz, sıkıntı yok." diyen babama "Tamam," dedim ve ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
Chick-LitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...