Eve geldiğimde kendi anahtarlarımla içeri girdim ve Defne'nin odasına girdim.
Meriç ile sarılmış uyuduğunu görünce kapısını tıktıkladım. İkisi de yataktan fırlarken gülümsedim.
Defne önce bana sonra Meriç'e baktı ve "Ben banyoya gitmeliyim," dedi.
Defne kaçarcasına odadan çıkınca Meriç'e baktım ve "Hayırdır?" dedim.
"Uyuyakalmış olmalıyım." deyince "Kandırmaya çalışma. Bugün Rüzgar ile konuşmuşsun. Defne'nin yanına bilerek yatmış olmalısın," dedim.
"Defne bunu bilmese de olur bence." demesine gülerek "Olur," dedim.
Saatine baktığında küfür mırıldandı ve "Gitmem gereken bir toplantı vardı. Tamamen unutmuşum," dedi.
"Ee ne bekliyorsun? Gitsene," dedim.
"Defne'ye de görüşürüz deseydim." deyince "Meriç hala yediğin boklardan dolayı sana sinirliyim. Defol git," dedim.
Meriç "O zaman görüşürüz," dedi ve hızla odadan çıktı.
Onu takmadan banyoya gittim ve banyo kapısını tıktıkladıktan sonra "Meriç gitti, banyodan çıkabilirsin," dedim.
Defne kapıyı araladı ve "Ondan kaçmamıştım ki," dedi.
"He iyi, çünkü aşağıda seni bekliyor." demem ile Defne banyo kapısını hızla kapattı.
"Defne sadece şaka yapıyorum. Meriç'in toplantısı varmış, gitti," dedim.
Defne geri kapıyı açtı ve bana baktı. Sanki konuşmak istiyormuş ama lafa nereden başlayacağını bilemiyormuş gibiydi.
"Dün verdiğin tepkide tamamen haklısın. Ben senin yerinde olsam muhtemelen daha büyük bir tepki verirdim," dedim.
"Aslında hatalıyım. Katil ve mafya kısmına o kadar çok taktım ki senin nasıl iyi biri olduğunu unuttum," dedi.
"Hatalı değilsin. Sana ilk başta diğer işimden bahsetmeliydim. Seni koruyabileceğimi düşündüm. Gerçeklerin canını yakacağını da düşünmem gerekirdi," dedim.
"O zaman aramız iyi mi?" diye sorunca "İyi," dedim.
Hızla bana sarılınca gülerek "Bu arada Rüzgar da senin gibi bir garsonu kaybettiği için üzgün. İşe geri döneceksin, değil mi?" diye sordum.
"Döneceğim." diyen Defne'ye "Buna sevindim," dedim.
Defne tam bir şey diyecekken kapı çaldı. Defne'ye "Ben bakarım," dedim ve aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...