Yemeğim hazır olurken ilk bitirenin ben olduğumu fark ettim.
"Rüzgar Bey. Benim tabağım hazır," diye seslendim.
Yanıma geldiklerinde tabağımı onlara sundum.
"Pratik olmanız size bir artı getirdi," diyen Rüzgar Bey'e hiçbir şey demedim.
Şimdi bir de teşekkür ettim falan diye de laf eder.
Mehmet ile yemeğimin tadına bakarken yüzünde mimik oynamıyordu.
Tabaktaki her farklı tadı denediklerinde "Nasıl? Beğendiniz mi?" diye sordum.
Rüzgar Bey "İddialı ve iddiasını karşılayan bir tabak. Lokantamıza güzel ayak uyduracağınızı düşünüyorum," dedi.
"Teşekkürler," dedim.
Hiçbir şey demeden gidince "Göte bak. Rica ederim dese ağzına yapışır." diye mırıldandım.
"Diğerlerine bakmasam bile en iyisi seninki." diyen Mehmet ile sanki utanmış gibi kafamı öne eğdim ve gülümsedim.
"Yeni aşçı sen olacağına göre çıkışta bir şeyler içebilir miyiz?" diye sordu.
"Çok memnun olurum bundan," dedim.
"O zaman çıkışta görüşürüz," dedi ve Rüzgar Bey'in ardından diğer yemeğini tamamlayan kişinin yanına gitti.
O sırada telefonum çalınca arayana bakmadan telefonu açtım ve "Efendim," dedim.
"Beliz, ben Meriç." deyince "İş için görüşmenin tam ortasındayım. Ne söyleyeceksin hızlı olsan benim için iyi olur," dedim.
"Sana bir iş çıktı. Akşam gelip detaylarını anlatacağım," dedi.
"Tamam," dedim.
"Okan Abi'nin evinde kalıyorsun, değil mi?" diye sordu.
"Evet," dedim.
"Tamam, bunu teyit etmek için aramıştım. Akşam görüşürüz." demesi ile hızlıca "Görüşürüz," dedim ve telefonu kapattım.
Rüzgar Beylere baktığımda ikinci kişinin tabağını daha incelemişti.
İşin yarım saat daha rahat süreceğini fark etmem ile oflayarak tezgaha yaslandım.
Mehmet sanki ofladığımı hissetmiş gibi bana dönünce gülümsedim.
Bana gülerek göz kırpması ile yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tuttum.
Çıkışta bana kırptığı o gözünü oyacağım. Yavşak herif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...