Ceset onlarca parçaya ayrılırken duvara yaslandım. Üstüm başım kan olmuştu.
Depodan çıktım ve bahçedeki adamlarıma "İçerisini temizleyin," dedim.
"Hemen efendim." deyip depoya girdiklerinde eve girdim.
Beni bekleyen babam üstümü gördükten sonra "Üstünü başını değiştirdikten sonra istersen duşa gir," dedi.
"Baba saat geç oldu biliyorum ama Rüzgar'ın yanına gitsem olur mu? Kafama takılan bir şey var," dedim.
Selim'in kaybetmekle ilgili olan dedikleri kafama çok takılmıştı.
"Hadi izin vereyim." diyen babama gülümsedim ve odama çıktım.
Üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp banyomdaki çöpe attıktan sonra elimi yüzümü yıkadım.
Odama döndüğümde dolabımı açtım ve gri eşofmanımı ve siyah tişörtümü giydim.
Arabamın anahtarını ve yeni telefonumu aldıktan sonra hızla evden çıktım.
Arabama binince telefonumu çıkarıp Rüzgar'a mesaj attım.
"Sana geliyorum."
"On dakikaya orada olurum."
"Geldiğimde uyuyor olursan ağır küfür yersin."
"Canım baharatlı bir şeyler çekiyor, ben gelene kadar hazırla."
"Yoksa terliği yersin."
Rüzgar yazdıklarımı görmezken acaba çoktan uyudu mu diye düşündüm.
Arabayı çalıştırırken oraya vardığımda onu uyandırırım diye düşündüm.
Arabayı sürerken yollar neredeyse bomboştu.
Gecenin bir yarısında çoğu kişi evinde olmayı tercih ediyor gibi gözüküyor.
Rüzgar'ın evine geldiğimde arabayı park ettim ve kapıdaki korumalara "Yedek anahtar siz de vardır. Kapıyı açabilir misiniz?" diye sordum.
"İçerideki hanımefendi kapının açılmaması için sıkı emir verdi." diyen koruma ile kaşlarım çatıldı.
"İçerideki hanımefendi de kim?" diye sordum.
"Rüzgar Bey'in arkadaşı." diye cevap veren korumaya "Rüzgar'ın arkadaşının emrine karşılık Rüzgar'ın nişanlısının emri. Galiba benim ki daha ağır basıyor," dedim.
Adam benden korkmuş olmalı ki pişmanlık dolu bir sesle "Haklısınız, Beliz Hanım," dedi ve kapıyı açtı.
Hiçbir şey demeden içeri girdim ve odaları gezdim.
Alt katta kimse yokken üst kattan gelen tıkırtılar ile yukarıya çıktım.
Rüzgar'ın odasına girdiğimde gördüğüm manzara ile küfretmemek için kendimi zor tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...