Son olarak gelinliği seçmek kalınca çaktırmadan fiyatlarına baktım. En pahalı gelinliği göstererek "Çok hoşmuş, deneyeyim mi?" diye sordum.
"Dene güzelim." diyen Selim ile gelinliği alıp banyoya geçtim.
Şu an güzel bir şansım vardı. Gelinliği giydikten sonra Selim'in arkasından saldıracaktım ve onu kalkan olarak kullanıp kaçacaktım.
Gelinliği giydikten sonra aynada kendime baktım. Taş gibi hatunum be.
Çıkardığım kıyafetlerimin cebinden törpüyü aldım ve banyodan çıktım.
Daha kimsenin bana bakma fırsatı olmamışken Selim'in boynuna arkadan sarıldım ve törpüyü boğazına bastırdım.
Tam bir şey diyecekken gelinliğe gelen kırmızı ışığa baktım. Tabii ki odamızı gören yere keskin nişancı bırakmışlardı.
Gülerek törpüyü bıraktım ve Selim'e sarıldım.
"Bebeğim insanlar sana böyle yaklaşıp öldürebilirler. Kendine çok dikkat etmelisin. Sensiz ben ne yaparım?" dedim.
"Herkes dışarı çıksın!" diye bağıran Selim ile ben de dışarı çıkacaktım ki Selim "Sen kalıyorsun, Beliz," dedi.
"Ben de çıksaydım," dedim.
Hiçbir şey demeden boğazımdan tutup duvara yasladı.
"Sen kendini akıllı mı sandın lan?" diye sordu.
Zorlanarak "Yani, evet." diye mırıldandım.
Boğazımdaki elini çekip tokat atacakken tokat atacağı kolunu tuttum ve "Esir olabilirim ama gücüm yerimde," dedim.
Kolunu sıkarken Selim "Yarın sabah evleniyoruz ve ondan sonra benim için seks oyuncağı olacaksın," dedi.
Orta parmak çektim ve "Bak şu an seks oyuncağın oldum. Geri zekalı," dedim.
"Eğer yanlış bir hareketin olursa keskin nişancım seni gebertir," dedi.
Kolunu bırakırken Selim "Üstünü değiştir," dedi.
Sinirle geri banyoya gittim ve üstümü değiştirdim. Törpüyü aldığım dolabı kurcalamaya başlamıştım ki Selim içeri daldı ve "Sadece üstünü değiştir demişti," dedi.
Ona cevap vermezken saçımdan tutup çekiştirmeye başladı. Canım yansa da sustum. Bu şerefsizin cezasını ben verecektim.
Geri odaya döndüğümüzde yine ellerimi yatak başlığına bağladı. Sanırım kaçmak için düğünü beklemem lazımdı.
Rüzgar umarım harekete geçmişsindir. Yoksa önce Selim'e sonra sana işkence yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...