"Öyleyse başlayalım. Siz, Beliz Akaş sağlıkta ve hastalıkta; iyi günde kötü günde yanınızda bulunan Selim Altun'u kocanız olarak kabul ediyor musunuz?" diye sordu nikah memuru.
Tam cevap verecektim ki salonun kapısı açıldı ve o özlem çektiğim ses "Durun!" diye bağırdı.
Ayağa fırladım ve "Rüzgar!" diye bağırdım.
İşaret parmağı ile beni göstererek "Sen, Beliz Akaş. Benden başka bir adamla evlenemezsin. Beni dört çocuğum ile sokağa bırakamazsın!" diye bağırdı.
Bu dediği beni güldürürken elini bana doğru uzattı ve "Benimle gelmeye var mısın?" diye sordu.
"Varım," dedim gülümseyerek.
Selim magazinciler olduğu için bize zarar veremiyordu ve bu yüzden kuduruyordu.
"Ee gelmeyecek misin?" diye soran Rüzgar'a "Topuklular çok pis ayaklarımı acıtmış, yürüyemiyorum," dedim.
"Lan ben o kadar yoldan geldim. Sen de şuradan şuraya gelemiyor musun?" diye sordu.
"Triplenme bana. Nikah memuruna 'evet' derim!" diye bağırdım.
"Benden başka bir adamla evlenmeyi aklından geçirmediğini biliyorum." deyince güldüm.
Rüzgar gülerek yanıma geldi ve bir anda beni kucağına aldı. Şu an iyi ki kabarık bir şey almamış diye seviniyorum.
Rüzgar, Selim'e "Baban için üzgünüm." diye mırıldandı.
Selim şiddetle ayağa kalkarken Rüzgar'a "Madem kız kaçırmaya geldin, kaçırma kısmına gel," dedim.
"Haklısın." diyen Rüzgar hızla yürümeye başlayınca "Koşsana," dedim.
Nikah salonundan çıkarken "Çok ağırsın," deyince "Bırak lan evleneceğim! Selim'e nikahı basacağım!" dedim.
Rüzgar bir taksi çevirince hızla arka koltuğuna bindik. Selimler arkamızdan koşuyordu.
"Nereye?" diye sordu taksici.
"Havaalanına ve oraya bizi hızlı götürürsen yüklü para veririz," dedim. Gelinliğime sıkıştırdığım kimliğimi ve uçak biletlerini çıkardım.
"Sıkı tutunun." diyen taksici ile Rüzgar benim elimi tuttu.
"Niye bu kadar geciktiğini daha sonra soracağım," dedim.
"Durumlar biraz karıştı. Hatta baya karıştı." deyince "Tahmin edebiliyorum," dedim.
Rüzgar yanağımdan öptü ve "Önemli olan birlikte olmamız ve şu an birlikteyiz," dedi.
Gülümseyerek "Seni çok seviyorum be adam," dedim.
"Ben de seni çok seviyorum, güzel bakışlı." diyen Rüzgar'ın omzuna kafamı yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
ChickLitŞiddete maruz kalan bir kızın yaşadığı kötü bir günün ardından intikam almak istemesi ve aldığı intikamdan sonra herkesin intikamını almak isteyerek kiralık katil olması...